JYSKov promet povećao se za 7,6 posto, dosegnuvši 5,6 milijardi eura u financijskoj godini 2023/24. U isto vrijeme, broj novih kupaca povećao se za 11,9 milijuna zahvaljujući izvrsnim ponudama skandinavskog asortimana za spavanje i stanovanje.
Unatoč nestabilnostima koje su se nastavile odvijati na globalnom tržištu tijekom financijske godine 2023/24, JYSK je uložio u smanjenje svojih već konkurentnih cijena u više od polovicu popularnih i kvalitetnih proizvoda te uključio dodatne proizvode u asortiman „Trajno niske cijene“. To je rezultiralo povećanjem od 11 posto u broju prodanih komada proizvoda.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu