Na hrvatsko tržište stigao je najveći španjolski kozmetički brend Equivalenza, lanac s više od 700 trgovina u svijetu koji se bazira na održivosti i dostupnosti vrhunskih mirisa i kozmetičkih proizvoda po pristupačnim cijenama, uz filozofiju da mirisi mogu mijenjati raspoloženje i ambijent. Prva hrvatska Equivalenzina trgovina otvorena je prošlog tjedna u centru Zagreba, zahvaljujući bračnom paru Igoru Drandiću i Ivi Mihelić Drandić, čija je tvrtka Bolji miris kupnjom franšize od Španjolaca postala master franšizer ovog brenda za Hrvatsku, uz pomoć tvrtke Čolak Franchize Consulting Group. Ovo je ujedno primjer poduzetnika koji su za svoj poduhvat u biznisu upravo ciljali na franšizu, zbog svih benefita koje donosi u današnjem nesigurnom svijetu.
Oporabljive bočice
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu