Nestle novim programom stavlja fokus na mlade

Autor: Ivan Tominac , 28. lipanj 2021. u 22:00
Edukacija obuhvaća područja prodaje, nabave, marketinga, e-poslovanja te komunikacija, Foto: PD

Program ljetne prakse na kojem će mladi imati priliku raditi na studijama slučaja u međunarodnom okruženju.

U sklopu projekta IPA ‘’Mladi na tržištu rada’’ iz 2015. godine, poslodavci s područja Republike Hrvatske jasno su dali prednost stručnim pred teorijskim znanjima. Čak 73,78% poslodavaca reklo je kako su prednost kod novozaposlenih praktična znanja povezana sa strukom za koju su se školovali, 88,6% poslodavaca smatra da je važna motivacija, a njih 81,8% fokus stavlja i na timski rad.

Uče od stručnjaka

Stoga je mladima važno dati priliku da grade svoje vještine i uče na stvarnim primjerima iz prakse. Ovog ljeta upravo u tom kontekstu kompanija Nestlé organizira Nestlé Summer’s Cool program ljetne prakse na kojem će mladi imati priliku raditi na studijama slučaja u međunarodnom okruženju s kolegama iz nekoliko država Europe. Sam program je trenutno u fazi odabira polaznika, a dok ne počne s radom, HR Business partner u kompaniji Nestlé Adriatic Tina Gjuriš otkrila nam je što će se događati na radionicama i koji su sve benefiti koje će mladi dobiti sudjelovanjem na programu.

“U okviru programa, mladi će potpuno besplatno imati priliku tijekom tri tjedna učiti od stručnjaka iz područja prodaje, nabave, marketinga, e-poslovanja te komunikacija. Posebnu vrijednost edukaciji daje i prilika mladima da kroz praksu primijene naučeno u formalnom obrazovanju. Polaznici će upoznati tajne ključnih poslovnih područja te naučiti više o vještinama vođenja, samosvijesti, komunikacije, fleksibilnosti, emocionalne inteligencije i kritičkog razmišljanja”, rekla je Gjuriš.

Mladi su inspiracija

Cijeli program bit će održan u virtualnom okruženju, a studenti će tijekom srpnja u međunarodnim timovima raditi na rješavanju studije slučaja uz podršku mentora te predstaviti rješenja pred Nestlé žirijem. Neke od tema radionica su “Kako napisati dobar CV i osigurati razgovor za posao?”, “Kako napraviti dobar LinkedIn profil”, “Vještine pregovaranja”, “Upravljanje projektima” i mnoge druge.

Ovo je samo jedna od aktivnosti kojom u kompaniji Nestlé ulažu u mlade, a kako dodaje Gjuriš, kompanije koje žele imati najbolje kadrove, moraju se potruditi i da im pruže priliku za profesionalni i osobni rast i razvoj i to dok su još u školi ili na fakultetu.

“Više od 2000 mladih iz Hrvatske je u zadnjih pet godina sudjelovalo u raznim Nestlé programima pripreme za posao, a njih 100 je bilo uključeno direktno kroz programe prakse. Mogućnost da nakon praksi i edukacija ostanu raditi u kompaniji uvijek postoji i sretni smo kad se našem timu pridruže mladi talenti. Željela bih istaknuti da su na Nestlé JI tržištu, 46,2 posto zaposlenika milenijalci, a 2,5 posto pripada generaciji Z. Mlađe generacije su nam inspiracija i sa svojim svježim, inovativnim i poduzetničkim razmišljanjima doprinose sadašnjim i budućim izazovima”, poručuje Gjuriš.

Komentirajte prvi

New Report

Close