Postoje liste najmoćnijih kompanija, najjačih brendova, iza kojih u pravilu stoje i korporativni divovi… Globalno poznate i priznate, s prihodima koji nadilaze i državne budžete, ove tvrtke nisu nužno i omiljene u javnosti. Naprotiv, upravo objavljena lista Top 100 najuglednijih tvrtki sugerira da su prvaci oni koji nisu i najjači, no, zato uživaju veliki renome.
Tako najbolju reputaciju, po mjerenju američkoga Reputation Instituta, ima Rolex. Pojam za skupocjene i fine satove u svim društvenim slojevima, Švicarac je iznad danskog proizvođača igračaka Lego i američke zabavne industrije Walta Disneya, obiju kompanija omiljenih u dječjoj populaciji. Ovaj institut nije ljestvicu stvorio samo tako, subjektivno, već analizirajući više parametara i indikatora. Već 20 godina otkako provode istraživanja o reputaciji ključni su da kompanija ima značajnu ekonomsku prisutnost u 15 najvećih svjetskih gospodarstava, da ima iznadprosječan ugled u zemlji svog sjedišta i da ju poznaje barem 40% svjetskog stanovništva. Ove godine istraživanje je provedeno na 240.000 ispitanika u 15 najjačih gospodarstava, tijekom prvog tromjesečja.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu