Na domaće tržište stiže novi igrač: Nema više Shoostera, preuzeo ga je poznati maloprodajni lanac tenisica i ulične mode

Autor: Poslovni.hr , 10. svibanj 2022. u 14:35
Foto: Pixabay

Uskoro pokreću i web shop, a s rebrendingom trgovina su već startali

Globalno prisutan maloprodajni lanac tenisica i ulične odjeće i mode SNIPES po prvi put ulazi na hrvatsko tržište akvizicijom trgovca ′Shooster′. Uz prisutnost u svim velikim hrvatskim gradovima od Zagreba, do Splita i Zadra, Shooster je jedno od glavnih odredišta za tenisice i streetwear u Hrvatskoj s ukupno 18 trgovina. SNIPES ovime potvrđuje četvrtu akviziciju tijekom posljednjih dvanaest mjeseci, a Hrvatska je za ovaj maloprodajni lanac već dvanaesto tržište u istočnoj i srednjoj Europi.

Rebrending trgovina u zemlji je već počeo, a u budućnosti će Shooster trgovine raditi pod zastavom SNIPES. Tvrtka također pridaje veliku važnost dopiranju do kupaca na svim kanalima i na sve moguće načine tako da ne čudi da SNIPES uskoro pokreće online trgovinu u Hrvatskoj.

“Sjajno je vidjeti da je SNIPES toliko narastao u posljednje dvije godine unatoč ne tako lakim tržišnim uvjetima i da već možemo opsluživati ​​drugo tržište istočnoj i srednjoj Europi u tako kratkom vremenu nakon ulaska na poljsko tržište. Imamo velike planove i tijekom narednih godina vidimo golem potencijal za rast našeg brenda’, rekao je Sven Voth, izvršni direktor i osnivač SNIPES-a.

Foto: Snipes

Nakon uspješne ekspanzije na Poljsku, kao i akvizicije američkih maloprodajnih lanaca ′Jimmy Jazz′ i ′Expressions′, tvrtka nastavlja širenje.  U roku od jedne godine, ovaj je maloprodajni lanac tenisica i ulične mode povećao broj svojih trgovina za gotovo 250 i trenutno je prisutan u jedanaest europskih zemalja i SAD-u s više od 680 trgovina.

Komentirajte prvi

New Report

Close