Danski proizvođač piva Carlsberg, koji je uvelike prisutan i u Hrvatskoj, zabilježio je u drugom tromjesečju nešto manju operativnu dobit i prihode zbog pada prodaje na europskim tržištima. Sličan trend bilježi i drugi pivarski div, Heineken koji u hrvatskoj drži Karlovačku pivovaru. Carlsberg je tako u drugom kvartalu zabilježio nešto nižu operativnu dobit nego u istom razdoblju prošle godine, od 3,44 milijarde danskih kruna (461,1 milijuna eura). U istom razdoblju lani iznosila je 3,47 milijarde kruna.
Rast u istočnoj Europi
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu