Netflix planira od 2026. godine uvesti personalizirane oglase generirane umjetnom inteligencijom, koji će se prikazivati tijekom gledanja serija i filmova, ali i u trenucima pauziranja sadržaja.
Ova strategija, usmjerena na povećanje prihoda, prvo će zahvatiti pretplatnike s najjeftinijim paketima, dok će korisnici skupljih paketa zasad biti pošteđeni.
Oglasi neće biti samo uobičajene reklame – uz pomoć AI-a bit će prilagođeni korisničkim interesima i povezani s trenutnim sadržajem.
Primjerice, tijekom gledanja filma s određenom markom, korisnik bi mogao vidjeti oglas za taj proizvod, temeljen na sceni ili čak prethodnim online pretraživanjima. Takva preciznost ciljanja mogla bi Netflixu donijeti značajne profite, ali izaziva burne reakcije korisnika zabrinutih za svoje iskustvo gledanja.
Dok Netflix tvrdi da ovaj potez donosi inovativno oglašavanje, mnogi upozoravaju na rizik narušavanja kvalitete platforme.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu