Poslovni.hr slavi 20.rođendan
EN DE

Kraj užitka u gledanju filmova i serija? Netflix uvodi veliku promjenu u prikazivanju sadržaja

Autor: Poslovni.hr
20. svibanj 2025. u 09:52
Podijeli članak —
Foto: Pixabay

Dok Netflix tvrdi da ovaj potez donosi inovativno oglašavanje, mnogi upozoravaju na rizik narušavanja kvalitete platforme.

Netflix planira od 2026. godine uvesti personalizirane oglase generirane umjetnom inteligencijom, koji će se prikazivati tijekom gledanja serija i filmova, ali i u trenucima pauziranja sadržaja.

Ova strategija, usmjerena na povećanje prihoda, prvo će zahvatiti pretplatnike s najjeftinijim paketima, dok će korisnici skupljih paketa zasad biti pošteđeni.

Oglasi neće biti samo uobičajene reklame – uz pomoć AI-a bit će prilagođeni korisničkim interesima i povezani s trenutnim sadržajem.

Primjerice, tijekom gledanja filma s određenom markom, korisnik bi mogao vidjeti oglas za taj proizvod, temeljen na sceni ili čak prethodnim online pretraživanjima. Takva preciznost ciljanja mogla bi Netflixu donijeti značajne profite, ali izaziva burne reakcije korisnika zabrinutih za svoje iskustvo gledanja.

Dok Netflix tvrdi da ovaj potez donosi inovativno oglašavanje, mnogi upozoravaju na rizik narušavanja kvalitete platforme.

Autor: Poslovni.hr
20. svibanj 2025. u 09:52
Podijeli članak —
Komentirajte prvi

Moglo bi vas Zanimati

New Report

Close