Očekuje se da će Petal Ads rasti istom razinom u 2023. budući da kapitalizira svoje konkurentne cijene i ekskluzivni inventar. Platforma će nastaviti raditi u međusobno povezanom ekosustavu od 730 milijuna aktivnih korisnika Huawei uređaja mjesečno s jakim naglaskom na kontekstualno ciljanje koje pokreće AI. S dugoročnim partnerskim rastom na vidiku, sigurnost brenda i transparentnost bit će ključno područje fokusa za platformu ove godine.
Rebranding signalizira evoluciju platforme kako bi služila promjenjivom ponašanju kupaca, ne samo na Huawei uređajima, već na svim uređajima u dodiru s Huawei platformom. Osim što radi na vlastitom kvalitetnom prometu i podacima prve strane koji pokrivaju cijeli Huaweijev tok korisnika, platforma također proširuje svoje tržište kako bi dosegnula podatke trećih strana što je ključni čimbenik zašto trenutno privlači 4 milijarde zahtjeva za oglase svaki dan.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu