Huawei Ads postaju Petal Ads

Autor: Objava za medije , 16. veljača 2023. u 11:02
Foto: Huawei

Petal Ads je novi naziv za dosadašnju platformu Huawei Ads. Ova promjena odražava evoluciju platforme kao vodećeg i održivog ekosustava mobilnog oglašavanja i novo poglavlje rasta za ovu brzorastuću oglasnu platformu koja je od svog pokretanja 2020. godine povećala mrežu oglašivača za devet puta te mrežu izdavača za četiri puta.

Očekuje se da će Petal Ads rasti istom razinom u 2023. budući da kapitalizira svoje konkurentne cijene i ekskluzivni inventar. Platforma će nastaviti raditi u međusobno povezanom ekosustavu od 730 milijuna aktivnih korisnika Huawei uređaja mjesečno s jakim naglaskom na kontekstualno ciljanje koje pokreće AI. S dugoročnim partnerskim rastom na vidiku, sigurnost brenda i transparentnost bit će ključno područje fokusa za platformu ove godine.

Rebranding signalizira evoluciju platforme kako bi služila promjenjivom ponašanju kupaca, ne samo na Huawei uređajima, već na svim uređajima u dodiru s Huawei platformom. Osim što radi na vlastitom kvalitetnom prometu i podacima prve strane koji pokrivaju cijeli Huaweijev tok korisnika, platforma također proširuje svoje tržište kako bi dosegnula podatke trećih strana što je ključni čimbenik zašto trenutno privlači 4 milijarde zahtjeva za oglase svaki dan.

Kao i svi Petal proizvodi, Petal Ads će staviti inovaciju u središte svog razvoja. Tijekom posljednjih nekoliko godina, usluge uključujući Petal Search, Petal Maps i Petal Clip koristile su tehnički napredak u mobilnom pretraživanju koje pokreće umjetna inteligencija te usluge temeljene na lokaciji i kreativne alate za uređivanje kako bi europskom tržištu pružile veći izbor i otvorene mogućnosti.

Održivost u digitalnom oglašavanju važan je cilj brenda Petal Ads. Huawei trenutačno smanjuje latenciju i poboljšava učinkovitost upotrebom nove tehnologije kao što je 5G, na svim svojim platformama u skladu s obvezama održivosti u industriji oglašavanja. To će rezultirati ekosustavom u kojem prihod i održivost mogu ići ruku pod ruku.

Rebrendiranje u Petal Ads označava novu eru u oglašavanju pametnih uređaja, točnije odražavajući suradničku i višekanalnu bit naše platforme, dok istovremeno potvrđuje promjene potreba potrošača i važnost održivosti.” rekao je Jaime Gonzalo, potpredsjednik Huawei Mobile Services Europe. “Naše stalne tehničke inovacije u područjima kao što su veliki podaci, AR i strojno učenje oglašivačima pružaju snažne alate koji im omogućuju sigurno i pouzdano dosezanje publike i interakciju s njom na više uređaja. Naš je cilj spojiti sve elemente oglašivačkog ekosustava u našu potpuno razvijenu, nezasićenu, uspješnu platformu. Ne samo medijski partneri, izdavači i oglašivači, već i MMP-ovi, kontrola kvalitete prometa, sigurnost robne marke i industrijska tijela, tako da kupci mogu imati koristi od izvanrednih doživljaja oglasa na svim pametnim uređajima, gdje god se nalazili u svijetu.”

Temeljna načela koja vode razvoj Petal Adsa su: povjerenje, što uključuje izgradnju doživljaja oglasa korištenjem podataka prve strane kako bi se zadovoljile potrebe korisnika, dok partneri dobivaju od učinkovitih rezultata; inovacija, što znači kombiniranje hardverskih mogućnosti s umjetnom inteligencijom i tehnologijama u oblaku; i rast, gdje je fokus na pružanju prilika za unovčavanje za izdavače i održivih rješenja za oglašavanje za poslovanje.

Petal Ads trenutno surađuje s više od 60 certificiranih agencija diljem svijeta, od kojih je trećina sa sjedištem u Europi, kao što su AppSamurai i AVOW.

Petal Ads član je vodećih reklamnih udruga, IAB Europe i MMA.

Komentirajte prvi

New Report

Close