Hrvatska lobistička agencija, EuroNavigator, ovoga tjedna postala je dio Rud Pedersen Grupe, jedne od najpoznatijih i najutjecajnijih europskih lobističkih kompanija sa snažnom prisutnošću u Bruxellesu i širom europskog kontinenta. Originalno skandinavskih korijena, Rud Pedersen Grupa preuzela je većinski udio u tvrtki EuroNavigator koja će nastaviti poslovati pod nazivom Rud Pedersen Croatia, u prvom ovakvom preuzimanju na domaćoj lobističkoj sceni.
EuroNavigator, čiji su vlasnici i direktori Milly Doolan i Daniel Mondekar, na tržištu postoji već punih pet godina i brzo se pozicionirao kao vodeća hrvatska lobistička agencija sa sjedištem u Zagrebu i mrežom konzultanata u Sloveniji i na Zapadnom Balkanu. Unutar kompanije ovaj potez se vidi kao potvrda profesionalizacije tržišta lobiranja te podizanja razine razumijevanja važnosti angažmana kompanija kad su u pitanju javne politike. U budućnosti će, kažu, na raspolaganju imati još veće resurse i ekspertizu.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu