Poslovni.hr slavi 20.rođendan
EN DE

Flixbus uvođenjem novih destinacija nastavlja širenje u regiji

Autor: Poslovni.hr
21. ožujak 2018. u 13:31
Podijeli članak —
Foto: Davor Javorović / Pixsell

Budimpešta, Beč, Prag, Bratislava, atraktivni su gradovi koje mladi žele posjetiti.

Nakon nešto manje od dvije godine, kada je FlixBus prvi puta povezao Slavoniju i Baranju u svoju mrežu, širenje u regiji se nastavlja kako je i najavljeno danas na konferenciji za medije u Osijeku. Od 22. ožujka, Slavonija i Baranja bit će povezane s 4 nove europske države (Mađarska, Austrija, Češka i Slovačka) te 8 novih destinacija. Slavonija je tako postala značajan dio zelene mreže iz koje se sada može direktno putovati u 7 država i 20 destinacija direktno.

već od 5 € mjesečno
Pretplatite se na Poslovni dnevnik
Pretplatite se na Poslovni Dnevnik putem svog Google računa, platite pretplatu sa Google Pay i čitajte u udobnosti svoga doma.
Pretplati se i uštedi

˝Slavonija kao izuzetno važna raskrsnica puteva Istočne Europe, prilično je loše ili nikako bila povezana sa susjednim državama. Smatramo da ova regija ima izrazit turistički potencijal, a i Osijek je poznat kao studentski grad, grad mladih koji su željni povoljnih putovanja i istraživanja. Budimpešta, Beč, Prag, Bratislava, atraktivni su gradovi koje mladi žele posjetiti.˝ – izjavio je Dean Čebohin, direktor razvoja poslovanja za FlixBus CEE regiju.

Nakon nešto manje od dvije godine, kada je FlixBus prvi puta povezao Slavoniju i Baranju u svoju mrežu, širenje u regiji se nastavlja kako je i najavljeno danas na konferenciji za medije u Osijeku. Od 22. ožujka, Slavonija i Baranja bit će povezane s 4 nove europske države (Mađarska, Austrija, Češka i Slovačka) te 8 novih destinacija. Slavonija je tako postala značajan dio zelene mreže iz koje se sada može direktno putovati u 7 država i 20 destinacija direktno.

˝Slavonija kao izuzetno važna raskrsnica puteva Istočne Europe, prilično je loše ili nikako bila povezana sa susjednim državama. Smatramo da ova regija ima izrazit turistički potencijal, a i Osijek je poznat kao studentski grad, grad mladih koji su željni povoljnih putovanja i istraživanja. Budimpešta, Beč, Prag, Bratislava, atraktivni su gradovi koje mladi žele posjetiti.˝ – izjavio je Dean Čebohin, direktor razvoja poslovanja za FlixBus CEE regiju.

Konferenciji za medije prisustvovali su predstavnici Grada Osijeka, pročelnik za komunalno gospodarstvo gospodin Siniša Gregoran, predstavnica Županije Osječko-Baranjske, pročelnica za gospodarstvo, gospođa Ivana Katavić-Milardović, Generalni konzul Mađarske, gospodin Antonio De Blasio, direktor Divizije mreža Hrvatske Pošte, gospodin Mario Bebić te voditeljica marketing GPP-a, gospođa Sanja Mršo.

Autor: Poslovni.hr
21. ožujak 2018. u 13:31
Podijeli članak —
Komentari (1)
Pogledajte sve

Dođe stranac i posluje pozitivno, čak i širi linije, dok “naše” prijevozničke firme sve u stecajima duguju lovu na sve strane a ćelave gazde se vozaju u mercedesima… Hmmm kako to? 🤔

Moglo bi vas Zanimati

New Report

Close