Deichmann trgovina obućom započela je 2014. godinu povećanjem prodaje od 8,8 %, na 256,7 milijuna kuna (2012.: 236 milijuna), priopćeno je iz tvrtke. U prodaji cipela također je došlo do porasta – u 2013. godini Deichmann je u Hrvatskoj prodao 120 tisuća pari više, što ukupni rezultat diže na oko 1,5 milijun pari prodanih cipela.
„Vrlo smo zadovoljni što naši kupci kao i do sada imaju povjerenja u nas“, komentirao je rezultat direktor Deichmann, Boris Kopič. Šest godina nakon ulaska na tržište, Deichmann trgovina obućom od 2012. tržišni je lider u hrvatskoj maloprodaji cipela, piše u priopćenju.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu