BEEP UP – 100% iskrena konferencija

Autor: Promo , 05. listopad 2023. u 09:36
Foto: BEEP UP

U Zagrebu se sljedeći tjedan održava konferencija jedinstvena po tome što poduzetnicima iz prve ruke omogućuje učenje iz pogrešaka nekih od najuspješnijih poduzetnika regije

Pod geslom “Bez brige – poduzetnički je griješiti”, 12. listopada 2023. od 10 do 16 sati, u prostorijama Spaces Office Parka u Zagrebu održat će se druga po redu BEEP UP – 100 % ISKRENA KONFERENCIJA.

Konferencija je namijenjena malim i srednjim poduzetnicima, obrtnicima i onima koji razmišljaju o poduzetništvu, a tom će se prilikom po prvi put iskreno i otvoreno razgovarati o poduzetničkim pogreškama i lekcijama koje su poduzetnici iz njih naučili i primijenili u svom daljnjem poslovanju na putu do velikog poslovnog uspjeha. Okupljeni će imati prilike iz prve ruke čuti iskustva nekih od najpoznatijih poduzetnika na ovim prostorima.

Svoje lijepe, ali i one manje lijepe trenutke podijeliti će neka od najpoznatijih imena poduzetničke scene na našim prostorima.

Jedna od njih je Ella Dvornik koja za sebe tvrdi kako je na početku bila malo manje izbirljiva oko toga što će raditi, i iako je to samo po sebi bila greška, Ella smatra da je više bila lekcija. Najgori trenutci za nju su bili pokušaji da se uklopi i radi možda vise estetski ljepši sadržaj dok nije shvatila da je čar njenog sadržaja baš u tome što je sirov i ponekad ne toliko lijep.

Toni Milun će ispričati kako je od nastavnika matematike zahvaljujući Youtubeu postao omiljeni i najpoznatiji nastavnik matematike, a kako ga je jedna pogrešna odluka da uzme stambeni kredit u švicarcima učinila financijskim vlogerom.

Nevena Rendeli Vejzović iza sebe ima karijeru dugu 20 godina, počela je već kao klinka na Radio Ciboni i Hrvatskom radiju, radila 15 godina na HRT-u, a danas je osnivačica i direktorica Prime time komunikacija. Na tom putu imala je milijun pogrešaka od kojih će neke podijeliti s prisutnima, ali ističe kako ih nikada nije doživljavala kao prepreke.

Andrija Čolak, entuzijastični poduzetnik već 20 godina, na BEEP UP konferenciji će podijeliti svoje iskustvo o ključnim lekcijama koje je naučio kroz vlastite poduzetničke greške koje su ga dovele do zaključka koliko je bitan pravilan odabir partnera. U svojim počecima u svijetu franšiziranja, shvatio je koliko je presudno pažljivo odabrati primatelja franšize.

Ivan Bešlić je u svojim počecima Sofascorea, zajedno s kolegom Zlatkom, imao mali budžet i cijeli kolektiv činili su studenti, uključujući i osnivače. Nisu imali mogućnost zaposliti osobu s iskustvom koja bi im ubrzala razvoj, nego su prema osjećaju stvarali produkt s uvjerenjem da postoji dovoljan broj korisnika koji želi koristiti njihovu aplikaciju.

Matija Nakić tvrdi kako je posao osnivača da u ranim fazama zezne što više stvari što brže – i nauči iz toga. Kad je pokretala Farseer, nije znala niti čiji problem rješava, ali je zajedno sa svojim kolegama stisnula zube i stotinjak puta “popila” NE!

Sandi Pego podijelit će priču o svom poduzetničkom putu od skromnih početaka kroz svijet ugostiteljstva i poduzetništva do postizanja značajnih poslovnih visina transformiranjem sitnih poslova u perspektivne inicijative. Sandi napominje kako njegov put nije bio samo o postizanju financijskog uspjeha, već i o formiranju vizije, prilagodljivosti i neprestanom napretku.

Na rasporedu će se naći i dva motivacijska predavanja o tome koliko je važno “Usuditi se”. Jedan od keynote predavača – Krešimir Dobrilović, CEO i osnivač CARWIZ Internationala, najbrže rastuće svjetske franšize rent-a-cara nastale u Zagrebu, ispričat će sve aspekte priče o petogodišnjem uspjehu globalnih razmjera – Od desetak brendova s kojima dnevno dođete u doticaj sedam-osam su franšiza.

Marina Puljiz, izvršna direktorica u Sektoru za upravljanje proizvodima i procesima isporuke u HPB-u, u impresivnoj je bankarskoj karijeri razvijala niz proizvoda za poduzetnike te će prisutnima približiti modele dostupne poduzetnicima i dati im savjete kako biti efikasniji u svim procesima suradnje s financijskom institucijom – od ideje do realizacije i financiranja.

“Riječ je o konferenciji koja već u drugom izdanju značajno raste – kako brojem govornika, snažnim brendovima koji podržavaju ovaj drugačiji koncept, brojem sudionika i stručnim organizacijskim timom kojem se ove godine pridružila i marketinška i komunikacijska stručnjakinja Nikolina Frklić”, ističe idejni začetnik konferencije, Emanuel Stojanov naglašavajući važnost pričanja o pogreškama na putu do uspjeha, jer sve to čini dinamiku i čari poduzetništva.

Nakon panel rasprave sa zanimljivim poduzetnicima iz svih sfera bit će prilike za pitanja, a potom i druženje okupljenih uz lagani ručak, piće i neizostavno umrežavanje!

Popis izlagača, detaljan program i ostale informacije potražite ovdje. 

Komentirajte prvi

New Report

Close