Allianzov ustrajni uspon do vrha najmoćnijih brendova na svijetu nastavio se u 2024., a potaknuli su ga snažna ponuda vrijednosti zaposlenika, izgradnja povjerenja kroz održivost i vodeću ulogu u društvu te partnerstva s vrhunskim sportašima. Allianz je po prvi put proglašen jednim od 30 najvrednijih brendova na svijetu, napredujući za dva mjesta do 29. mjesta na ovogodišnjoj ljestvici najboljih globalnih brendova koju donosi Interbrand.
Također, globalni osiguravatelj sa 125 milijuna klijenata i 157 000 zaposlenika proglašen je i najvrjednijim brendom financijskih usluga šesti put zaredom, dok je vrijednost brenda narasla na 23,5 milijardi američkih dolara (2023.: 20,85 mlrd. dolara) i postignuti su 7 % bolji rezultati od ostatka sektora financijskih usluga.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu