Polako zalazimo prema vrhuncima predizborne kampanje. Stranke i koalicije predstavljaju kandidate za zastupnike u Hrvatskom saboru. Predstavljaju se i programi političkih platformi, prepuni općih lista lijepih želja, s vrlo malo konkretnih ciljeva, mjerenja prolaznih vremena tih ciljeva, objašnjenja kako će se nešto postići, kojim procedurama, odlukama i tko će to na kraju platiti.
Sve podsjeća na doskočicu kvartovskog pozera iz ranih devedesetih, prema kojoj je program političke stranke vrlo sličan vijencu na pogrebu – ne koristi pokojniku ili ožalošćenoj rodbini, ali je dio bontona imati ga. Ili, malo više sukladno poslovnom mediju, još je Walter Lippmann u knjizi Public Opinion iz dvadesetih godina prošlog stoljeća napisao kako percepcija i igranje na sentiment gotovo uvijek pobjeđuju suštinu. Pogotovo od pojave masovnih medija.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu