Hrvatska već godinama potiče građane na veće korištenje električnih vozila za što izdvaja veliki novac, no unatoč tome još uvijek je udio električnih automobila na našim cestama simboličan – od 2,2 milijuna registriranih vozila tek nešto više od tisuću njih je električno.
Razloga za to ima više, od visoke cijene takvih vozila, nedostatka infrastrukture do relativno skromne autonomije, no mnogi upiru prstom i u hrvatski model poticaja koji smatraju lošim, čak i kontroverznim.
Naime, do sada je za ovu namjenu utrošeno oko 110 milijuna kuna državnog i EU novca, uglavnom u obliku bespovratnih poticaja za kupnju električnih ili hibridnih vozila.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Dovoljno je pogledati kako to radi Italija. Poticaji idui odmah od 01. Siječnja, plus poticaji ako se uz to odjavi stari auto. Ministar Čorić opet obmanjuje javnost.
Uključite se u raspravu