Nakon što uz mnogo diplomatskih napora i unatoč otporima europske zemlje polako otvaraju granice turistima, bitka za turističku sezonu među konkurentima na Mediteranu i šire nastavlja se u samom sektoru, različitim prodajnim i oglasnim alatima koji su turističkim subjektima manje-više poznati, ali u situaciji koja nikad nije viđena.
I kao u svakoj borbi, i tu će presuditi najniže strasti, a u svakoj kupoprodaji to je cijena. Pandemija nam je, uz opće prisutan protekcionizam i ograničavanje kretanja u zemljama članicama, vrijednostima koje su u suprotnosti s osnovnim postavkama Europske unije, donijela i dubok jaz u očekivanjima između ponude i potražnje.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Možda propadnu hoteli koji drže cijenu, pa ih onda kupimo na rasprodaji, drž’te palčeve. Treba ih podržati tako što izabereš jeftiniji apartman a ovi neka se slikaju.
Uključite se u raspravu