Tema društvene odgovornosti kompanija posljednjih je godina postala među najvažnijim temama za imidž pojedinog poduzeća. Jedan od sastavnih elemenata društvene odgovornosti je i korporativna filantropija.
Praktičnom primjenom korporativne filantropije tvrtke mogu pokazati svoje vrijednosti i uvjerenja zaposlenicima, partnerima, klijentima, ali i javnosti. Tvrtke putem novčane podrške ili podrške kroz proizvode i usluge pokazuju kako razumiju potrebe šire zajednice. Filantropija je u korporativnom smislu imala različite pojavne oblike kroz povijest, a danas možemo reći da živimo u doba strateške filantropije.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu