Pitajte bilo kojeg ekonomista je li konkurencija uvijek dobra stvar, a odgovor će biti odzvanjajuće da. Uostalom, konkurencija pokreće ono što je pokojni William Baumol nazvao “inovacijskim strojem” moderne tržišne ekonomije.
Kroz konkurenciju tvrtke potiču jedna drugu na povećanje prodaje boljim usluživanjem kupaca, bilo smanjenjem cijena, poboljšanjem usluge ili ponudom inovativnih proizvoda. Inovacije su potaknule izvanredna poboljšanja zdravlja i kvalitete života u posljednja dva stoljeća.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu