Poslovni.hr slavi 20.rođendan
EN DE

Tino Kera novi kreativni direktor agencije BBDO Zagreb

Autor: Poslovni.hr
06. prosinac 2013. u 14:31
Podijeli članak —
Tino Kera (Press foto)

Tino Kera novi je kreativni direktor marketinške agencije BBDO Zagreb. Na toj poziciji pridružit će se postojećem kreativnom direktoru Almiru Okanoviću s kojim će biti zadužen za vođenje petnaesteročlanog kreativnog tima.

Tino Kera novi je kreativni direktor marketinške agencije BBDO Zagreb. Na toj poziciji pridružit će se postojećem kreativnom direktoru Almiru Okanoviću s kojim će biti zadužen za vođenje petnaesteročlanog kreativnog tima.

već od 5 € mjesečno
Pretplatite se na Poslovni dnevnik
Pretplatite se na Poslovni Dnevnik putem svog Google računa, platite pretplatu sa Google Pay i čitajte u udobnosti svoga doma.
Pretplati se i uštedi

Prije dolaska u BBDO Kera je četiri godine radio kao Copywriter u agenciji Gray. Nakon toga prešao je u agenciju Studio marketing JWT gdje je 10 godina proveo na poziciji Creative Directora.

Tino Kera novi je kreativni direktor marketinške agencije BBDO Zagreb. Na toj poziciji pridružit će se postojećem kreativnom direktoru Almiru Okanoviću s kojim će biti zadužen za vođenje petnaesteročlanog kreativnog tima.

Prije dolaska u BBDO Kera je četiri godine radio kao Copywriter u agenciji Gray. Nakon toga prešao je u agenciju Studio marketing JWT gdje je 10 godina proveo na poziciji Creative Directora.

Značajan dio iskustva stekao je radeći s velikim brojem klijenata kao što su VIP, Podravka, Mazda, Cedevita bomboni, CineStar, Kraš, Nestle, Mercedes, Knorr, Signal, Rexona, Labud, OTP banka, Coca Cola, Fanta, Jacobs, Philladelphia, Wilkinson, Iveco, HVB banka, Mercator, Alpsko mlijeko i dr.

Neki od glavnih klijenata na kojima će raditi u agenciji BBDO bit će Podravka, Dukat, Zagrebačka pivovara, American Express, Adidas, INA, HP, Westgate i drugi.

BBDO Zagreb dio je najvećeg svjetskog komunikacijskog holdinga. Na hrvatskom tržištu posluje od 1990. godine, a u protekle 23 godine agencija je radila kampanje za sve važnije hrvatske kompanije i brandove.

Autor: Poslovni.hr
06. prosinac 2013. u 14:31
Podijeli članak —
Komentirajte prvi

Moglo bi vas Zanimati

New Report

Close