Poslovni.hr slavi 20.rođendan
EN DE

Ove sezone Split tražio najviše radnika u turizmu

Autor: Poslovni.hr
28. kolovoz 2006. u 06:30
Podijeli članak —

Najtraženije zanimanje bilo je konobar, s udjelom u ukupnoj potražnji od 31,57 posto, te kuhar sa 12,96 posto udjela

Kako bi povećao likvidnost na tržištu rada u turizmu za vrijeme turističke sezone, MojPosao (www.MojPosao.net), u suradnji s Hrvatskom udrugom poslodavaca (HUP), pokrenuo je akciju ‘Poslovi u turizmu 2006’. Od 1. 1. do 31. 7. 2006., na portalu MojPosao bilo je oglašeno više od 2600 radnih pozicija u kategoriji Turizam i ugostiteljstvo pri čemu se procjenjuje da je ovim putem posao pronašlo više od 2 300 posloprimaca.Prema istraživanju za prvu polovicu 2006. za kategoriju Turizam i ugostiteljstvo, Top 5 najtraženijih zanimanja bili su: konobar, s uvjerljivo najvećim udjelom u ukupnoj potražnji od čak 31,57 posto, kuhar sa 12,96 posto, turistički vodič – 5,21 posto, recepcionar – 3,89 posto, izvorni govornici njemačkog, talijanskog i španjolskog jezika – 3,16.Kuhar je tijekom turističke sezone bilo jedno od najdeficitarnijih zanimanja u Turizmu i ugostiteljstvu pa su tako pojedinci koji su imali kulinarska znanja i vještine imali velike šanse za pronalazak posla i primanja veća od prosjeka u sektoru turizma i hotelijerstva.Zanimljivost je da su ove godine svoje mjesto među oglasima našle specijalističke i donedavno ‘egzotične’ radne pozicije kao što su: dipl. turistički komunikolog, customer satisfaction manager, ekspert za međunarodni turizam, voditelj odjela za zabavu gostiju… što govori da neki turistički subjekti prate svjetske trendove u turizmu i ugostiteljstvu, te da je zadovoljstvo gosta shvaćeno kao dugoročna konkurentska prednost našeg turizma.

već od 5 € mjesečno
Pretplatite se na Poslovni dnevnik
Pretplatite se na Poslovni Dnevnik putem svog Google računa, platite pretplatu sa Google Pay i čitajte u udobnosti svoga doma.
Pretplati se i uštedi

Prema broju oglasa objavljenih na MojPosao, a prema županijama koje pokrivaju obalno područje, najveća potražnja za sezonskim radnicima bila je u Splitsko-dalmatinskoj županiji (Split, Brač, Solin). Slijede Primorsko-goranska (Opatija, Krk, Mali Lošinj), Zadarska (Zadar, Biograd, Vir, Bibinje). Najveća potražnja za radnicima, ako je suditi prema udjelu oglasa u ukupnoj potražnji, bila je u Splitu, čak 26 posto, 14 posto oglasa bilo je iz Rijeka, potom slijedi Zadar, sa 7 posto, Pula sa 4 posto, te Dubrovnik sa 3 od ukupne potražnje. Na temelju analize broja oglasa za srpanj na www.MojPosao.net primjetan je znatan pad potražnje za djelatnicima u kategoriji Turizam, ugostiteljstvo, prehrana. Nastupom špice sezone opala je potražnja za ugostiteljskim radnicima, što je bilo i očekivati jer je praksa da turističko-ugostiteljski subjekti traže djelatnike prije početka sezone. Iako potražnja za radnicima u toj kategoriji postoji, ali u znatno manje obujmu, u ovom trenutku vrlo je teško pronaći djelatnike za poslove u toj
kategoriji.
(pd)

Kako bi povećao likvidnost na tržištu rada u turizmu za vrijeme turističke sezone, MojPosao (www.MojPosao.net), u suradnji s Hrvatskom udrugom poslodavaca (HUP), pokrenuo je akciju ‘Poslovi u turizmu 2006’. Od 1. 1. do 31. 7. 2006., na portalu MojPosao bilo je oglašeno više od 2600 radnih pozicija u kategoriji Turizam i ugostiteljstvo pri čemu se procjenjuje da je ovim putem posao pronašlo više od 2 300 posloprimaca.Prema istraživanju za prvu polovicu 2006. za kategoriju Turizam i ugostiteljstvo, Top 5 najtraženijih zanimanja bili su: konobar, s uvjerljivo najvećim udjelom u ukupnoj potražnji od čak 31,57 posto, kuhar sa 12,96 posto, turistički vodič – 5,21 posto, recepcionar – 3,89 posto, izvorni govornici njemačkog, talijanskog i španjolskog jezika – 3,16.Kuhar je tijekom turističke sezone bilo jedno od najdeficitarnijih zanimanja u Turizmu i ugostiteljstvu pa su tako pojedinci koji su imali kulinarska znanja i vještine imali velike šanse za pronalazak posla i primanja veća od prosjeka u sektoru turizma i hotelijerstva.Zanimljivost je da su ove godine svoje mjesto među oglasima našle specijalističke i donedavno ‘egzotične’ radne pozicije kao što su: dipl. turistički komunikolog, customer satisfaction manager, ekspert za međunarodni turizam, voditelj odjela za zabavu gostiju… što govori da neki turistički subjekti prate svjetske trendove u turizmu i ugostiteljstvu, te da je zadovoljstvo gosta shvaćeno kao dugoročna konkurentska prednost našeg turizma.

Prema broju oglasa objavljenih na MojPosao, a prema županijama koje pokrivaju obalno područje, najveća potražnja za sezonskim radnicima bila je u Splitsko-dalmatinskoj županiji (Split, Brač, Solin). Slijede Primorsko-goranska (Opatija, Krk, Mali Lošinj), Zadarska (Zadar, Biograd, Vir, Bibinje). Najveća potražnja za radnicima, ako je suditi prema udjelu oglasa u ukupnoj potražnji, bila je u Splitu, čak 26 posto, 14 posto oglasa bilo je iz Rijeka, potom slijedi Zadar, sa 7 posto, Pula sa 4 posto, te Dubrovnik sa 3 od ukupne potražnje. Na temelju analize broja oglasa za srpanj na www.MojPosao.net primjetan je znatan pad potražnje za djelatnicima u kategoriji Turizam, ugostiteljstvo, prehrana. Nastupom špice sezone opala je potražnja za ugostiteljskim radnicima, što je bilo i očekivati jer je praksa da turističko-ugostiteljski subjekti traže djelatnike prije početka sezone. Iako potražnja za radnicima u toj kategoriji postoji, ali u znatno manje obujmu, u ovom trenutku vrlo je teško pronaći djelatnike za poslove u toj
kategoriji.
(pd)

Autor: Poslovni.hr
28. kolovoz 2006. u 06:30
Podijeli članak —
Komentirajte prvi

Moglo bi vas Zanimati

New Report

Close