Poslovni.hr slavi 20.rođendan
EN DE

Nagrade za uspješan komunikacijski konzalting

Autor: Eleonora Dukovac
10. travanj 2006. u 06:30
Podijeli članak —

Nataša Trslić-Štambak nagrađena je za osobni razvitak i ostvarenja u protekloj godini, a hrvatski tim za izvrsnost u poslovanju

MMD, najveća komunikacijska konzaltinška kompanija u srednjoj, istočnoj i jugoistočnoj Europi, Rusiji i ZND-u, okupio je na petoj godišnjoj konferenciji u Mađarskoj 150 konzultanata iz 18 zemalja regije. Ondje je hrvatski tim MMD-a ocijenjen jednim od najuspješnijih u regiji i dobio dvije prestižne nagrade. Nagradu “Martin Siska” osvojila je Nataša Trslić-Štambak, Deputy Country Manager u MMD Hrvatska za najistaknutiji osobni razvitak i ostvarenja tijekom protekle godine. Hrvatski je tim dobio i specijalno priznanje za izvrsnost u poslovanju s klijentima kojeg je u ime tima primila voditeljica Ana Kljaić.

već od 5 € mjesečno
Pretplatite se na Poslovni dnevnik
Pretplatite se na Poslovni Dnevnik putem svog Google računa, platite pretplatu sa Google Pay i čitajte u udobnosti svoga doma.
Pretplati se i uštedi

Korporativni ugled
Nataša Trslić-Štambak ima bogato iskustvo u području upravljanja korporativnim ugledom, komunkacijama u financijskom sektoru te u projektima akvizicija, spajanja i privatizacija. Među ostalim, radila je s ruskom naftnom kompanijom YUKOS na projektu DružbAdria, a vodila je komunikacijske kampanje vezane za spajanje talijanske bankarske grupe UniCredit s HVB-om na hrvatskom tržištu. Ujedno vodi korporativne komunikacije uključujući i projekte društveno odgovornog poslovanja za kompanije poput Vise International, sanofi-aventis i brojnih drugih. Unutar MMD-a, Ana Kljaić vodila je niz klijenata i projekata fokusirajući se na komunikacijske kampanje u potrošačkom sektoru za vodeće domaće i svjetske brendove. Sudjeluje u brojnim strateškim projektima za klijente vezanim uz interesne skupine Vladina i nevladinog sektora, posebice u farmaceutskoj industriji. Stekla je i iskustvo u upravljanju kriznim situacijama i kriznom menadžmentu. Konzalting MMD na tržištu srednje i istočne Europe radi inače od ranih 90-ih godina i svake godine bilježi znatan rast razvijajući mrežu koja obuhvaća 18 zemalja. Tako su prerasli u najveću kompaniju komunikacijskog konzaltinga u srednjoj, istočnoj i jugoistočnoj Europi, Rusiji i ZND-u.

MMD, najveća komunikacijska konzaltinška kompanija u srednjoj, istočnoj i jugoistočnoj Europi, Rusiji i ZND-u, okupio je na petoj godišnjoj konferenciji u Mađarskoj 150 konzultanata iz 18 zemalja regije. Ondje je hrvatski tim MMD-a ocijenjen jednim od najuspješnijih u regiji i dobio dvije prestižne nagrade. Nagradu “Martin Siska” osvojila je Nataša Trslić-Štambak, Deputy Country Manager u MMD Hrvatska za najistaknutiji osobni razvitak i ostvarenja tijekom protekle godine. Hrvatski je tim dobio i specijalno priznanje za izvrsnost u poslovanju s klijentima kojeg je u ime tima primila voditeljica Ana Kljaić.

Korporativni ugled
Nataša Trslić-Štambak ima bogato iskustvo u području upravljanja korporativnim ugledom, komunkacijama u financijskom sektoru te u projektima akvizicija, spajanja i privatizacija. Među ostalim, radila je s ruskom naftnom kompanijom YUKOS na projektu DružbAdria, a vodila je komunikacijske kampanje vezane za spajanje talijanske bankarske grupe UniCredit s HVB-om na hrvatskom tržištu. Ujedno vodi korporativne komunikacije uključujući i projekte društveno odgovornog poslovanja za kompanije poput Vise International, sanofi-aventis i brojnih drugih. Unutar MMD-a, Ana Kljaić vodila je niz klijenata i projekata fokusirajući se na komunikacijske kampanje u potrošačkom sektoru za vodeće domaće i svjetske brendove. Sudjeluje u brojnim strateškim projektima za klijente vezanim uz interesne skupine Vladina i nevladinog sektora, posebice u farmaceutskoj industriji. Stekla je i iskustvo u upravljanju kriznim situacijama i kriznom menadžmentu. Konzalting MMD na tržištu srednje i istočne Europe radi inače od ranih 90-ih godina i svake godine bilježi znatan rast razvijajući mrežu koja obuhvaća 18 zemalja. Tako su prerasli u najveću kompaniju komunikacijskog konzaltinga u srednjoj, istočnoj i jugoistočnoj Europi, Rusiji i ZND-u.

Konzultant godine
Hollmes Report je 2004. godine proglasio MMD “konzultantom godine nove Europe”. Na međunarodnoj razini specijalizirani su u pet područja djelovanja: Public Affairs, Zdravstvo i farmaceutika, Tehnologija, Business-to-Business i Promocija proizvoda široke potrošnje.“Uz nastavak pružanja sofisticirane konzultantske usluge na području korporativnih komunikacija, public affairs i odnosa s javnošću kompanijama koje žele vodeću poziciju na europskom i globalnom tržištu, nastavlja se rast na pojedinim tržištima kao i geografsko širenje. Tijekom posljednje financijske godine osnovani su uredi u Turskoj, Bosni i Hercegovini te Kazahstanu, a postignuti rast iznosio je 25 posto”, kaže Chris Dobson, direktor komunikacijskog konzaltinga MMD čija globalna komunikacijska kampanja uključuje mnoge na Forbesovoj listi 500 najvećih kompanija.

Autor: Eleonora Dukovac
10. travanj 2006. u 06:30
Podijeli članak —
Komentirajte prvi

Moglo bi vas Zanimati

New Report

Close