U prošlotjednoj anketi istražili smo utječe li način vođenja razgovora, na odluku kandidata o radu u toj organizaciji. Na anketu je odgovorilo 158 ispitanika. Najvećem broju njih, 74,6 posto (118) način vođenja razgovora je vrlo važan. Oni navode kako to odmah govori o vrijednostima te organizacije te pokazuje odnos poslodavca prema potencijalnom zaposleniku. Jedna je ispitanica navela kako se nakon loših intervjua nikada više ne bi prijavila za bilo koje radno mjesto u toj tvrtki. Jedna je osoba navela kako joj način vođenja razgovora daje odgovor na pitanje, zna li se već unaprijed tko će dobiti taj posao. Jedan od ispitanika naveo je kako smatra da može procijeniti je li poslodavac iskren, jer kao što poslodavac na razgovoru procjenjuje potencijalnog djelatnika, tako su i kandidati mogućnosti procijeniti poslodavca. Sedamnaest ispitanika (10,8 posto) ne zamara se načinom na koji je vođen razgovor za posao. Naime, ovoj je skupini ispitanika uglavnom najvažniji posao i što on nudi te hoće li se to zaista obistiniti ako se tamo zaposle. Razgovor je tek donekle važan za 14,6 posto (23) ispitanika. Ispitanici u ovoj skupini uglavnom tek obraćaju pozornost na neka neuobičajena ponašanja ispitivača za vrijeme intervjua.
U prošlotjednoj anketi istražili smo utječe li način vođenja razgovora, na odluku kandidata o radu u toj organizaciji. Na anketu je odgovorilo 158 ispitanika. Najvećem broju njih, 74,6 posto (118) način vođenja razgovora je vrlo važan. Oni navode kako to odmah govori o vrijednostima te organizacije te pokazuje odnos poslodavca prema potencijalnom zaposleniku. Jedna je ispitanica navela kako se nakon loših intervjua nikada više ne bi prijavila za bilo koje radno mjesto u toj tvrtki. Jedna je osoba navela kako joj način vođenja razgovora daje odgovor na pitanje, zna li se već unaprijed tko će dobiti taj posao. Jedan od ispitanika naveo je kako smatra da može procijeniti je li poslodavac iskren, jer kao što poslodavac na razgovoru procjenjuje potencijalnog djelatnika, tako su i kandidati mogućnosti procijeniti poslodavca. Sedamnaest ispitanika (10,8 posto) ne zamara se načinom na koji je vođen razgovor za posao. Naime, ovoj je skupini ispitanika uglavnom najvažniji posao i što on nudi te hoće li se to zaista obistiniti ako se tamo zaposle. Razgovor je tek donekle važan za 14,6 posto (23) ispitanika. Ispitanici u ovoj skupini uglavnom tek obraćaju pozornost na neka neuobičajena ponašanja ispitivača za vrijeme intervjua.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu