Poslovni.hr slavi 20.rođendan
EN DE

Flensborg direktor marketinga

Autor: Eleonora Dukovac
10. travanj 2006. u 06:30
Podijeli članak —

U kompaniji Carlsberg Croatia za direktora marketinga početkom travnja imenovan je Soren Flensborg. Danac, kojemu je 38 godina, za Carlsberg radi više od deset godina i član je internacionalnog programa za talente u sklopu grupacije Carlsberg. Od 2001. godine rukovodio je marketingom u Carlsberg Swedenu, a od početka 2005. bio je odgovoran za cjelokupan asortiman alkoholnih pića u toj kompaniji. Fokusirao se na razvijanje brenda, pakiranja i inovaciju proizvoda, te je raznim interaktivnim kampanjama uspješno povećao marketinšku učinkovitost. Prije nego se pridružio kompaniji Carlsberg Sweden, bio je rukovoditelj Sektora u Carlsberg Internationalu. Istovremeno, za rukovoditelja Premium Segmenta imenovan je Mario Blaić koji je do nove dužnosti bio direktor marketinga u Badelu 1862, a prije toga dvije je godine radio kao direktor Audi centra Hrvatska. Od 1997. do 2001. godine Mario Blaić radio je u tadašnjoj Panonskoj pivovari (sada Carlsberg Croatia), na različitim pozicijama u prodaji i marketingu. Carlsberg Croatia kao dio danske pivarske grupacije u 2005. godini ostvarila je ukupan prihod veći od 377 milijuna kuna i zapošljava više od 300 zaposlenika. Udio koji ostvaruju na tržištu iznosi oko 13 posto, bilježi kontinuirani rast i danas je treća pivovara na hrvatskom tržištu.

već od 5 € mjesečno
Pretplatite se na Poslovni dnevnik
Pretplatite se na Poslovni Dnevnik putem svog Google računa, platite pretplatu sa Google Pay i čitajte u udobnosti svoga doma.
Pretplati se i uštedi

U kompaniji Carlsberg Croatia za direktora marketinga početkom travnja imenovan je Soren Flensborg. Danac, kojemu je 38 godina, za Carlsberg radi više od deset godina i član je internacionalnog programa za talente u sklopu grupacije Carlsberg. Od 2001. godine rukovodio je marketingom u Carlsberg Swedenu, a od početka 2005. bio je odgovoran za cjelokupan asortiman alkoholnih pića u toj kompaniji. Fokusirao se na razvijanje brenda, pakiranja i inovaciju proizvoda, te je raznim interaktivnim kampanjama uspješno povećao marketinšku učinkovitost. Prije nego se pridružio kompaniji Carlsberg Sweden, bio je rukovoditelj Sektora u Carlsberg Internationalu. Istovremeno, za rukovoditelja Premium Segmenta imenovan je Mario Blaić koji je do nove dužnosti bio direktor marketinga u Badelu 1862, a prije toga dvije je godine radio kao direktor Audi centra Hrvatska. Od 1997. do 2001. godine Mario Blaić radio je u tadašnjoj Panonskoj pivovari (sada Carlsberg Croatia), na različitim pozicijama u prodaji i marketingu. Carlsberg Croatia kao dio danske pivarske grupacije u 2005. godini ostvarila je ukupan prihod veći od 377 milijuna kuna i zapošljava više od 300 zaposlenika. Udio koji ostvaruju na tržištu iznosi oko 13 posto, bilježi kontinuirani rast i danas je treća pivovara na hrvatskom tržištu.

Autor: Eleonora Dukovac
10. travanj 2006. u 06:30
Podijeli članak —
Komentirajte prvi

Moglo bi vas Zanimati

New Report

Close