Želite li zaista biti direktor? To naizgled nepotrebno, ali zanimljivo pitanje, postavlja Paul Hemp, urednik u Harvard Business Reviewu. Pitanje jest na prvi pogled čudno. Tko ne bi želio biti na poziciji s koje možete motivirati i upravljati drugima? Na kraju krajeva, mjesto direktora obično sa sobom nosi moć, utjecaj, prestiž i sasvim konkretnu novčanu kompenzaciju. No, razgovor s direktorima i top menadžerima često otkriva i drugu stranu medalje. Oni koji bi trebali voditi ljude često su ravnodušni prema svom poslu i to vrlo često i sami priznaju. To je zbog toga, kaže Hemp, jer neki ljudi jednostavno nisu stvoreni da budu menadžeri. Nekima nedostaju analitičke vještine, neki ne znaju upravljati ljudima, neki ne mogu donijeti brzu odluku, a neki jednostavno nemaju srca otpustiti radnika. Neke kompanije imaju programe koji pomažu zaposlenicima da shvate je li uloga menadžera ono što zaista žele raditi. Na diskusiji o menadžmentu koju je moderirao Paul Hemp, sudjelovali su direktori i menadžeri iz kompanija raznih profila, od Starbucksa do Microsofta. Jedan dio njih prošao je program “Je li menadžment za mene?”, dok Microsoft ima program “Upoznavanje menadžmenta” putem kojega moguće menadžere upoznaje sa zadacima, obavezama i problemima sa kojima se jedan menadžer svakodnevno susreće. Jedan dio menadžera naglasio je koliko su im važni “obični” zaposlenici i koliko oni doprinose kompaniji, a jasna je bila poruka da ne mora svatko biti menadžer da bi se smatralo da ima uspješnu karijeru. No, prije svega bitno je budućem menadžeru pokazati što ga sve očekuje i jasno staviti do znanja do vođenje radne skupine nije isto što i vođenje cijele kompanije.
Kompanije postaju svjesne da promocija u menadžera nije uvijek znak napretka
Želite li zaista biti direktor? To naizgled nepotrebno, ali zanimljivo pitanje, postavlja Paul Hemp, urednik u Harvard Business Reviewu. Pitanje jest na prvi pogled čudno. Tko ne bi želio biti na poziciji s koje možete motivirati i upravljati drugima? Na kraju krajeva, mjesto direktora obično sa sobom nosi moć, utjecaj, prestiž i sasvim konkretnu novčanu kompenzaciju. No, razgovor s direktorima i top menadžerima često otkriva i drugu stranu medalje. Oni koji bi trebali voditi ljude često su ravnodušni prema svom poslu i to vrlo često i sami priznaju. To je zbog toga, kaže Hemp, jer neki ljudi jednostavno nisu stvoreni da budu menadžeri. Nekima nedostaju analitičke vještine, neki ne znaju upravljati ljudima, neki ne mogu donijeti brzu odluku, a neki jednostavno nemaju srca otpustiti radnika. Neke kompanije imaju programe koji pomažu zaposlenicima da shvate je li uloga menadžera ono što zaista žele raditi. Na diskusiji o menadžmentu koju je moderirao Paul Hemp, sudjelovali su direktori i menadžeri iz kompanija raznih profila, od Starbucksa do Microsofta. Jedan dio njih prošao je program “Je li menadžment za mene?”, dok Microsoft ima program “Upoznavanje menadžmenta” putem kojega moguće menadžere upoznaje sa zadacima, obavezama i problemima sa kojima se jedan menadžer svakodnevno susreće. Jedan dio menadžera naglasio je koliko su im važni “obični” zaposlenici i koliko oni doprinose kompaniji, a jasna je bila poruka da ne mora svatko biti menadžer da bi se smatralo da ima uspješnu karijeru. No, prije svega bitno je budućem menadžeru pokazati što ga sve očekuje i jasno staviti do znanja do vođenje radne skupine nije isto što i vođenje cijele kompanije.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu