Bruno Bahunek od 15. siječnja 2013. godine novi je direktor klijenata Madison Consultinga, priopćeno je iz te agencije. U MC Bruno dolazi s pozicije direktora marketinga Muzeja suvremene umjetnosti u Zagrebu, gdje je, među ostalim, bio zadužen za razvoj i implementaciju komunikacijskih i marketinških strategija.
Bruno je diplomirao na Akademiji dramskih umjetnosti Sveučilišta u Zagrebu, a studirao je i na Visokoj školi za primjenjenu umjetnost u Beču. Dodatnu edukaciju stjecao je tijekom godina na brojnim domaćim i međunarodnim institucijama, među ostalim i Henley Management College, UK (u okviru MBA programa). Sudjelovao je u nizu stručnih seminara s temom Marketinga i PR-a u organizaciji Heritage365 i MuseumsEtc u Londonu te International Arts Management Association u Genovi, Londonu i Beču. Producirao je, režirao i snimio brojne filmove i video radove. U ulozi producenta organizirao je brojne velike komercijalne i umjetničke projekte i evente, među kojima se posebno ističe godišnji natječaj za suvremenu umjetnost i izložbu THTnagrada@msu.hr, kojoj je i idejni začetnik. Projekt traje šest godina, a prepoznat je kao najrelevantniji godišnji prikaz i pokretač aktualne produkcije suvremene hrvatske umjetnosti. Dosadašnju karijeru Bruno Bahunek obilježio je aktivnim promicanjem hrvatske kulture i umjetnosti.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu