Novi CEO medijski je stručnjak dobro poznat hrvatskoj javnosti, s preko 25 godina iskustva. Zajedno sa Filipom Sedićem, osnivačem tvrtke i primarnim izumiteljem Foreovih nagrađivanih proizvoda, vodit će tvrtku kroz sljedeću fazu inovacije, neprekidno propitkujući status quo unutar beauty kategorije i šire.
Kao originalna inspiracija ove tvrtke i strateg vizije brenda, dosadašnji CEO Sedić osigurat će postupni prijenos poslovanja i nastaviti podupirati Foreov uspjeh u godinama koje dolaze, fokusirajući se primarno na razvoj proizvoda.

Boris Trupčević medijski je stručnjak, dugogodišnji CEO, bivši Generalni Manager Styria Grupe za Hrvatsku i aktivni član odbora INMA (International Media News Association).
Do Foreovih vrata dovela ga je ekspertiza u razvoju medijskih proizvoda, kao i interes za dizajn, inovaciju, nove tehnologije i sve što je – digitalno.
Kroz bogatu karijeru Boris je bio odgovoran za sadržaj, uredništvo, print i online izdanja, za digitalne operacije i tehnologiju, te prodaju i marketing. Također, ujedno je i potpuno digitalno transformirao tvrtku ‘24sata’ koju je vodio 15 godina kao glavni urednik i direktor, dok su njegovi proizvodi, kampanje, inovativne inicijative i komunikacijska rješenja osvojili preko stotinu internacionalnih stručnih nagrada, u konkurenciji s vodećim svjetskim medijskim kućama.
Fokus na digitalnu transformaciju uključivao je brojne reorganizacije, programe edukacije i timske treninge, kao i stvaranje zapaženog Data Science / Machine Learning tima. Upravljanja promjenama unutar organizacije dio su Borisove svakodnevnice.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu