Ideja je nastala iz očaja i to kada smo shvatile da su sve naše cipele na peti oštećene u vožnji automobila.
A svi znamo što cipele znače nama ženama, mi žene ih obožavamo, a kada se oštete na peti ili se na njima od vožnje napravi rupa, to više nije to. Nakon što smo shvatile da na internetu ne možemo pronaći ništa zadovoljavajuće, odlučile smo rješenje izraditi same. Na5u je rezultat sretnog spoja ženske strasti prema cipelama i stručnog inženjerskog tima s velikim iskustvom u razvoju novih proizvoda", objasnila je nastanak ideje Maja Smoljo, voditeljica prodaje i marketinga Pavorana, zagrebačke tvrtke koja je na tržište lansirala proizvod Na5u. Od ideje do konačnog proizvoda Na5u kroz dvije godine bilo je 13 verzija, a na proizvodu su radile 42 osobe.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu