Kozmetička industrija usko je povezana s modnom industrijom koja svake sezone izbacuje trendove te diktira što će se nositi i kako izgledati, kaže Anamarija Medved, inovatorica i vlasnica tvrtke Supernova koja posluje u frizerskoj branši.
"Diktat u tonovima kose varira iz sezone u sezonu pri čemu se mijenjaju i tehnike bojanja kose. Ipak trend izrade pramenova na kosi je uvijek moderan i tražen bilo da su vidljivi pramenovi ili tanki, sofisticirani, kao suncem izbijeljeni, oni su uvijek 'in'. Iako većina žena želi biti lijepa i njegovana, nemaju uvijek dovoljno slobodnog vremena. Taj trend prepoznaje kozmetička industrija u vidu DIY proizvoda. Ideja je nastala kao odgovor na potrebu korisnica za kvalitetnim, jednostavnim i brzim načinom izrade pramenova u više boja kod kuće", kaže Anamarija Medved.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu