Dva mjeseca od početka prodaje softversku uslugu hrvatskog startupa Adopto počeli su koristiti najpoznatiji hrvatski startup Rimac Automobili i najveća hrvatska IT kompanija M SAN grupa. Ukupno je dosad Adopto privukao 55 malih i srednjih tvrtki-korisnika iz Hrvatske, BiH i Srbije.
55tvrtki
koristi novi alat za traženje idealnih kandidata razvijen u Hrvatskoj
Dino Barać, suosnivač i direktor Adopta, koji je prethodno radio u naftnoj industriji u Libiji i telekomima u Dubaiju, kaže da je zadovoljan početnim rezultatima. "Zadovoljan sam takvim rastom i očekujem da će se nastaviti sličnim tempom do 1. lipnja kad planiramo završiti ovaj početni, testni period", kaže Barać. Adopto je jednostavan alat za zapošljavanje namijenjen malim i srednjim tvrtkama. Iako je ušao u posao kojim se već bave MojPosao i Posao.hr te niz velikih korporativnih sustava, Barać kaže da nisu nimalo slični.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu