Slovenski startupi prošle su godine tražili 1,1 milijun eura na tri platforme za masivne masovno financiranje i dobili 743.500 eura. Broj pokrenutih projekata smanjio se u usporedbi s 2016. godinom, kao i njihova uspješnost, ali timovi su bili znatno spremniji za kampanje, rekao je stručnjak za masovno financiranje Žiga Berce, prenosi Delo.
Veća očekivanja
Prošle godine na platformama Kickstarter, Indiegogo i Adrifund slovenski startupi pokrenuli su 60 kampanja, što je za četvrtinu manje nego godinu ranije, a 21 projekt bio je uspješan, odnosno 35%, što je nešto manje nego prethodne godine, kada je uspješnih bilo 37,5%. Ali to je bolje u odnosu na prethodne godine, kada je uspješnost bila 20%, objasnio je Berce na događaju Startup cafe. Prema njegovim riječima, povećana su očekivanja o onome što je potrebno za uspješnu kampanju, zbog čega je manje projekata.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu