Prije ulaska u ugostiteljstvo i franšizing braća Mihajlo i Dimitrije Stevanović četiri su godine vodili Agenciju za online marketing i novinarstvo.
Ono što su tada naučili i iskustva koja su stekli danas koriste u svom novom poduzetničkom pothvatu, Rakia Baru u Zemunu. Nakon nešto više od pola godine rada vlasnici su iznimno zadovoljni poslovanjem i konceptom Rakia bara. Vlasnika franšize, Branka Nešića upoznali su na predavanju u Privrednoj komori Srbije i iz razgovor s njim doznali su sve što treba znati o tom regionalno popularnom piću, njegovim potencijalima, te o samom konceptu Rakia bara koji je ponudom brojnih vrsta domaće rakije unaprijedio ugostiteljsku ponudu Beograda. Prepoznali su, kažu, strast koju je Nešić, tvorac Rakia Bara, ulagao u promociju rakije, profesionalno ugostiteljstvo i kvalitet samog brenda, i odlučili krenuti njegovim putem.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu