Neuspješna usluga ili proizvod neizbježan je dio poslovanja. Nezadovoljni kupci ponekad nezadovoljstvo izražavaju javnom pokudom, prijavom inspekciji ili udruzi potrošača, sudskom tužbom ili direktnim obraćanjem kompaniji koja ih je oštetila.
Kompanija može pristojnošću ublažiti intenzitet potrošačeve reakcije, odgovoriti ga od radikalnih poteza i navesti ga da s njom i dalje posluje. Poduzetnici su, međutim, i dalje uvelike nevični pristojnoj komunikaciji s potrošačima, kao što je pokazalo istraživanje koje je prošlog ožujka predstavio belgijski znanstvenik Pierre-Nicolas Schwab. Njegovo je istraživanje proučilo odgovore koje je 226 francuskih kompanija dalo na pritužbe potrošača. Pokazalo se da je 27 posto kompanija potrošačima uputilo beskorisne odgovore, zaobilazeći bit pritužbe i zanemarujući pitanja koja su potrošači postavili. Ispostavilo se, također, da ukupno 50 posto odgovora potrošačima nije sadržavalo nikakav znak isprike.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu