Svaki dobar članak počinje sa strašću. Strašću koja je potaknuta osjećajem nepravde ili nerazumijevanja. Pitam se postoji li snažniji motivator za progovoriti („propisati“) o bolnoj temi hrvatskog tržišno-potrošačkog života – stupnju generalne uslužnosti.
Jednog maglovitog dana, Andreja je, tražeći po internetskom prostoru prehrambene proizvode i uspoređujući cijene (sasvim uobičajena aktivnost modernog potrošača), naišla na zanimljivu stranicu koja po povoljnijim cijenama nudi proizvode koje inače kupuje po skupljoj cijeni i u trgovačkom centru udaljenom 20-ak kilometara od njenog mjesta prebivališta. Nakon pregledavanja „online“ asortimana, Andreja je odlučila kupiti nekoliko proizvoda. Tih nekoliko proizvoda je, naravno, preraslo u narudžbu mnogo veću od zamišljenog iznosa. Točnije, popust na gotovinsko plaćanje uz informaciju da je dostava besplatna nakon određene vrijednosti narudžbe, motivirali su Andreju na kupovinu dodatnih proizvoda kako bi si osigurala besplatnu dostavu na vrata (kao što to očekuje svaki samosvjesni moderni potrošač). Tog nesretnog jutra, kada je Andreja organizirala vlastiti dan prema tome kada bi poštar mogao pozvoniti, dotični je poštar došao vrlo nečujno te je u poštanski sandučić ostavio žutu ceduljicu s porukom da je paket potrebno preuzeti u poštanskom uredu naselja. Prvi val „strasti“ Andreji je obuzeo vrlo brzo no, nažalost, to nije bi jedini val taj dan. Pomalo ljuta, napisala je e-poruku dotičnom poduzeću o tome kako njihova dostava nije pouzdana te kako bi trebali obratiti više pozornosti na taj dio svoje usluge. Drugi neugodni val iznenađenja uslijedilo je nakon odgovora da oni „nemaju veze s tim“…
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Poštar nije zvonio niti jednom, naslov je samo simboličke prirode 🙂 Slažem se sa svime navedenim samo bi u budućnosti htjela vidjeti scenarij gdje kupcu nije svejedeno što kompaniji nije stalo jer ne možemo očekivati da one postanu obazrive dokle god mi nismo sami takvi.
Hvala na komentaru!
Bravo Andrijana!
Prvo da razjasnimo ovo, da li je poštar uopće pozvonio prvi put ili je samo došao i ostavio obavijest? jer u slučaju da je ostavio samo obavijest da se roba podigne u pošti, kompanija kod koje je Andreja kupila robu nije opravdala svoju uslugu. jedno je DOSTAVLJAMO NA ADRESU a drugo DOSTAVLJAMO VAM MESO U NAJBLIŽU POŠTU. Nabriju te totalno, potrošiš još dodatno kuna a za što? za šetnju do pošte?! Mislim da jekupac to polovično uslužen, samo utoliko što je odabrao poizvode iz komforne fotelje, a nije se morao dovesti do dučana i istu robu kupiti tamo, u gužvi i čekajući u redu.
Još nešto, vidim često, frendice se žale na razne usluge, npr. naših telekomunikacijskih tvrtki. Zbog jednog nesporazuma sam i ja promijenila svoj operatera. Nažalost, još uvijek nemaju tu kulturu da se bore za svakog pojedinog klijenta. Ja im čak ni ne prijetim da ću im otkazati ugovor jer im to ništa ne znaći, jednostavno se odjavim. brinem se za svoju guzicu, moram. jer i oni se brinu samo za svoju.
Uključite se u raspravu