U želji da napravi zaokret u poslovanju Dražan Bilokapić odlučio se za proizvodnju papirnatih čaša. Prije dvije i pol godine, kada je osnovao Pap Cup, gotovo nitko u Hrvatskoj nije se bavio takvom proizvodnjom, a gotovo sve što se moglo naći na tržištu bilo je uvezeno.
Danas Bilokapić papirnate čaše proizvodi za velike domaće tvrtke poput Francka, Franje ili Leda, sklopili su posao i s Gazpromom u Srbiji, a uskoro planiraju preseljenje u veći pogon te širenje na tržištu regije."Pet godina intenzivno sam tražio što bih mogao proizvoditi. Gledajući strane serije i filmove, vidio sam kako u njima svi stalno nose papirnate čaše s kavom, a kod nas toga zapravo gotovo i nema. Zatim smo napravili analizu o prednostima papirnatih čaša u odnosu na konkurenciju i došli do podatka da svatko tko uvozi papirnate čaše samo za transport plaća 20 do 30 posto cijene. I tu smo vidjeli našu najveću prednost", priča nam Bilokapić. Nakon što je odlučio pokrenuti proizvodnju, kupio je strojeve i uložio u pogon, a prvu ozbiljnu priliku dao im je Franck.




Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.[emo_palacg]
[emo_palacg]
Uključite se u raspravu