Njihov Biocrystal koristi se u tekstilnoj i avioindustriji

Autor: Lucija Špiljak , 13. kolovoz 2020. u 22:01
Mješavini 16 prirodnih kristala, bez ikakvih umjetnih sastojaka i dodataka, Foto: 
IVOR MAŽAR

Proizvod tvrtke BC Tech iz rijeke nagrađen prestižnom nagradom na sajmu i kini.

Biocrystal, proizvod hrvatske tvrtke BC Tech, nagrađen je u srpnju ove godine prestižnom nagradom 20 PLUS 20 na sajmu namještaja Interzum u Kini, jednom od najznačajnijih u svijetu. Riječ je o mješavini koja predstavlja pažljivo odabranu kombinaciju 16 potpuno prirodnih kristala, bez ikakvih umjetnih sastojaka i dodataka, usitnjenih do veličine mikrona, pomiješanih u egzaktno određenom omjeru, testiranih te dokazane učinkovitosti.

Inovativna Biocrystal tehnologija koristi se u širokom rasponu od proizvoda tekstilne industrije, industrije proizvoda za spavanje, auto i avioindustrije, opreme za kućne ljubimce do proizvoda za prirodno tretiranje biljaka, a sve s ciljem unapređenja opće kvalitete života ljudi, životinja i biljaka, jer utječe na smanjenje stresa i osjećaja umora, poboljšanje kvalitete sna i relaksaciju.

U top 20 najutjecajnijih

“Prirodno porijeklo i anti-stres karakteristike Biocrystal tehnologije svrstale su naš proizvod u top 20 najutjecajnijih inovativnih dodataka za industriju namještaja za 2019/20. Ovu nagradu doživljavamo potvrdu uspjeha za sve godine napornog rada, odricanja i našeg truda da uvedemo aktivni prirodni tretman kao nezaobilazni dodatak u proizvodima raznih industrija na globalnom nivou”, ističu iz BC Techa.

Sjedište tvrtke je u Rijeci gdje broje petero zaposlenike koji čine upravu, prodaju i marketingu, a s vremenom su shvatili da je ‘outsourcing’ efikasan s obzirom na poslovanje na inozemnim tržištima gdje je sigurnije oslanjati se na znanja i kontakte domaćeg stanovništva. Puno ulažu i u prodajne agente koji promoviraju Biocrystal širom svijeta, traže nove klijente i uspostavljaju kontakte, pa su tako u stalnoj postavi agenti iz Kine, Brazila, Indije, Rusije i Amerike.

Tvrtka trenutno samo izvozi i nisu usmjereni na hrvatsko tržište, no njihovi proizvodi mogu se naći na policama Hespo dućana. Od samog početka bili su najbolje prihvaćeni u SAD-u, dok je u Kini, kažu, put do dolaska na tržište putem proizvođača izuzetno zahtjevan.

Prvi podesivi putnički jastuk

Riječku tvrtku predstavili smo u Poslovnom dnevniku još prije dvije godine, a promjene koje su uslijedile došle su, kažu, s kontinuiranim rastom i sve većom zastupljenosti Biocrystala na globalnom tržištu. “U odnosu na prije dvije godine, danas možete pronaći proizvode za spavanje obogaćene Biocrystalom u Americi, što je plod naše suradnje s kompanijom koja je najveći američki proizvođač pjena. Prisutni smo i u Indiji, kako kroz proizvode za spavanje, tako i kroz druge zanimljive proizvode od kojih su neki već ugledali svjetlost dana”, navode. U Indiji je, primjerice, plasiran prvi u svijetu podesivi putnički jastuk s Biocrystalom, koji je već ocijenjen kao jedan od najboljih gadgeta na tržištu.

“Industrije u kojima mi poslujemo su zahtjevne, može se reći pomalo i spore kad je riječ o inovacijama. A Biocrystal je posebno zanimljiv velikim kompanijama koje u njemu vide efikasno rješenje problema stresa za svoje korisnike. Ipak, u velikim kompanijama, lanac odlučivanja ima svoj ‘timeline’ pa tako ponekad od prvog kontakta do plasmana samog proizvoda s Biocrystalom znaju proći i po dvije godine, no rezultati su itekako ostvareni i mjerljivi”, ističu. U ovom razdoblju fokusirali su se na to da klijentima ponude učinkovitu mješavinu potpuno prirodnih kristala, prilagođenu/usitnjenu u skladu s njihovim potrebama. “Kontinuirano unaprjeđujemo procese jer osim industrije proizvoda za spavanje, namještaja i tekstilne industrije, dobivamo upite i iz kompanija koje su proizvođači sportske opreme, uložaka za cipele, proizvođači čarapa… To su ujedno i naši tekući projekti, s razvojem auto sjedala s Biocrystalom, u suradnji s jednim od najvećih proizvođača sjedala u autoindustriji”, navode.

Ugovori na čekanju

Korona kriza utjecala je znatno i na poslovanje BC Techa jer njihovi najveći klijenti dolaze iz najpogođenijih područja. “Pred kraj prošle godine smo potpisali ogroman ugovor s jednom brazilskom kompanijom, a Brazil je trenutno u vrlo teškoj situaciji, kao i Indija, SAD… S obzirom na recentna globalna dešavanja, naš smo proizvodni proces u Indiji stavili u mirovanje, dok smo na tom tržištu i dalje zastupljeni posredstvom agenata koji uspješno nude postojeću i razvijenu Biocrystal tehnologiju najrazličitijim kompanijama. Indija je jedno vrlo potentno tržište kojem je Biocrystal posebno zanimljiv”, kažu iz BC Techa. Smatraju da je svaka kriza ne samo prilika, već i sjajan način da svatko provjeri svoju elastičnost i kreativnost.

“U doba pandemije radili smo na pripremanju nove kampanje koja u fokus stavlja 100%-tnu prirodnost našeg Biocrystala. Snimajući na jednoj od najljepših lokacija u Rijeci, gdje priroda dominira nad ostatcima industrije, s Majom Sulić, nekadašnjom Miss Universe, inače našom Riječankom, pripremili smo sjajnu kampanju koja će i nama, ali i našim klijentima unaprijediti komunikaciju Biocrystala i njegove potrebe u današnjem društvu. Prilagodili smo i uvjete suradnje s našim klijentima te razmatramo izlazak na neka nova tržišta”, najavljuju iz BC Techa.

Komentirajte prvi

New Report

Close