Nakon dvije godine priprema u Šangaju je otvorena franšizna prodavaonica Rakia Bara – Rakia&Co. U franšiznoj trgovini srpskog brenda Rakia&Co u Šangaju prodavat će se jedanaest različitih okusa tog pića proizvedenog u Srbiji, javlja portal Franchising.hr.
Poznati ugostiteljski brend Rakia Bar, osim što daje franšizu za klasični koncept bara, nudi i franšizni koncept trgovine u kojoj se rakija može i degustirati. Branko Nešić, vlasnik Rakia Bara, kaže da su s poslovanjem u Šangaju krenuli polako kako bi se upoznali s kineskim tržištem koje je "potpuno drukčije od svih ostalih". "Svih jedanaest okusa rakije mogu se probati na licu mjesta, tako da je to dobra uvertira za bar. Primatelj franšize kineska je tvrtka, a trebalo nam je skoro dvije godine dok smo savladali sve administrativne prepreke, prikupili posebne analize proizvoda i dozvole", objašnjava Nešić.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu