Koliko god ljubaznost izgledala jednostavna i ponekad banalna kategorije, te svi mislimo da smo uglavnom ljubazni, nismo još uvijek svjesni koliko je ona bitna u prodaji. Ili mislimo da smo svjesni njene važnosti, ali praksa pokazuje da u ovom dijelu postoji puno prostora za poboljšanje.
Ujedno, ljubaznost kao dio usluge prema kupcima izravno utječe na to koliko će kupac kod vas kupovati, koliko dugo će ostati vaš kupac i da li će vas preporučiti i svojoj okolini. Ljubaznost vašeg prodajnog osoblja tako izravno utječe na profitabilnost prodajnih mjesta. Zašto onda toliko malo vodimo računa o toliko naoko jednostavnoj kategoriji?Hrvatska kao zemlja koja počiva na uslužnoj djelatnosti i koja se bori s konkurencijom na međunarodnom tržištu turizma ne smije dozvoliti ništa manje od vrhunske usluge prema kupcima. Dobra usluga nije dovoljna, neophodna je vrhunska usluga, a ona ne može postojati bez ljubaznog prodavača.Svatko od nas je svakodnevno kupac i kratkim istraživanjem se može uvjeriti se koliko su naši prodavači ljubazni. Ljubaznost je da vas prodavač pozdravi te sa smiješkom vam bude na usluzi i pomogne pri vašem boravku na prodajnom mjestu.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu