Darivanje kupaca promidžbenim predmetima, prigodno darivanje ili ugošćenje poslovnih partnera, kao i sponzoriranje određenih institucija, poduzetnici čine u svrhu promicanja imena svoje tvrtke, odnosno vlastitih proizvoda i usluga.
Poduzetnici se nalaze u vremenu u kojemu je prisutna sve veća konkurencija na tržištima kojima djeluju. Posljedično, sve je teže pridobiti nove i zadržati stare poslovne partnere. Ovakva situacija, uzrokuje sve veću potrebu za promidžbom vlastitih proizvoda kako bi isti mogli biti prepoznati od strane njihovih kupaca. Vezano za navedeno, postavlja se pitanje pred poduzetnike o poreznom tretmanu takvih troškova, odnosno davanja uzoraka u svrhu promidžbe.

Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu