Autor teksta je Jurica Dujmović, marketinški konzultant i urednik portala za poduzetnike Brand manager. Portal je namijenjen malim i srednjim poduzetnicima i svakodnevno čitateljima nudi besplatne poslovne, knjigovodstvene i marketinške savjete
Opadanje broja kupaca je samo jedan od mnogih simptoma koji ukazuju da je vrijeme za promjene u vašoj poslovnoj strategiji – od svih simptoma, ovaj je najdirektniji, jer najjasnije pogađa vašu djelatnost. Bez kupaca nema prodaje, a bez prodaje nema opstanka. Ipak, opadanje broja kupaca najčešće je finalni stadij problema koji se već dulje vrijeme akumulirao u vašem poslovanju – bilo da je problem u logistici (roba ne doseže kupca), kvaliteti proizvoda, cijeni ili podršci, jedno je sigurno – problem je već toliko izražen da utječe na opadanje prodaje. U nastavku zato iznosim nekoliko razloga iz kojih bi vas vaši kupci mogli odlučiti napustiti. Ovo nipošto nije cjelovita lista, nego podsjetnik po kojem možete lakše dijagnosticirati svoje najkrupnije propuste – dok ne bude kasno. Krenimo zato redom:
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu