Poslovni.hr slavi 20.rođendan
EN DE

Crnogorci smislili: Društvena mreža koja pokazuje gdje su prijatelji

Autor: Bernard Ivezić
06. veljača 2014. u 13:38
Podijeli članak —
Hook, koji se nadograđuje na Google Maps, omogućuje korisnicima stvaranje virtualnih oglasnih ploča

Hook je postao partner Googlea čime su dobili slobodan pristup razvojnim platformama i poslužiteljima internetskog diva.

Crnogorska geolokacijska platforma Hook, Googleov partner na razvoju tehnologija koje se nadograđuju na Google Maps, ušla je među osam finalista natjecanja američkog portala Elance za nagradu od 10 tisuća dolara, potvrdio je Poslovnom dnevniku suosnivač Rado Jocović.

već od 5 € mjesečno
Pretplatite se na Poslovni dnevnik
Pretplatite se na Poslovni Dnevnik putem svog Google računa, platite pretplatu sa Google Pay i čitajte u udobnosti svoga doma.
Pretplati se i uštedi

Navodi da je zajedno s drugim studentom podgoričkog Elektrotehničkog fakulteta Ivanom Radunovićem i grafičkim dizajnerom s Likovne akademije u Cetinju Markom Radunovićem prije godinu dana došao na ideju da naprave društvenu mrežu koja će omogućiti praćenje kretanja svojih članova u realnom vremenu."Hook omogućava korisnicima da prate kretanje i interakciju prijatelja i drugih članova mreže na Google mapi", kaže Jocović.Prvo priznanje servis je dobio u prosincu 2012. godine u Skopju na natjecanju MobileApp Camp koje je organizirao BlackBerry.

Crnogorska geolokacijska platforma Hook, Googleov partner na razvoju tehnologija koje se nadograđuju na Google Maps, ušla je među osam finalista natjecanja američkog portala Elance za nagradu od 10 tisuća dolara, potvrdio je Poslovnom dnevniku suosnivač Rado Jocović.

Navodi da je zajedno s drugim studentom podgoričkog Elektrotehničkog fakulteta Ivanom Radunovićem i grafičkim dizajnerom s Likovne akademije u Cetinju Markom Radunovićem prije godinu dana došao na ideju da naprave društvenu mrežu koja će omogućiti praćenje kretanja svojih članova u realnom vremenu."Hook omogućava korisnicima da prate kretanje i interakciju prijatelja i drugih članova mreže na Google mapi", kaže Jocović.Prvo priznanje servis je dobio u prosincu 2012. godine u Skopju na natjecanju MobileApp Camp koje je organizirao BlackBerry.

Nakon toga je Hook postao partner Googlea. Jocović kaže da su time dobili slobodan pristup razvojnim platformama i poslužiteljima internetskog diva. O broju korisnika i ostalim pokazateljima uspjeha Hooka nije želio govoriti.Trenutačno Hook omogućuje stvaranje virtualnih oglasnih ploča koje korisnici sami stvaraju i o kojima ih sustav obavještava kad se nađu na određenoj lokaciji. U tom smislu Hook uparuje mogućnosti Foresquarea i Twittera na nov način. Jocović navodi da im je plan daleko širi.

Planiraju omogućiti programerima da pomoću Hooka grade nove aplikacije poput igara u realnom vremenu ili softvera koji bi omogućavao roditeljima da prate svoju djecu. "Ili recimo za sve ljubitelje putovanja, ovo će biti idealna opcija da prijateljima u realnom vremenu pokažu gdje se nalaze ili kreću", kaže Jocović.U Hrvatskoj je sličnu tehnologiju razvio startup Spotie koji kao službenu aplikaciju koristi Grad Dubrovnik.

Autor: Bernard Ivezić
06. veljača 2014. u 13:38
Podijeli članak —
Komentirajte prvi

Moglo bi vas Zanimati

New Report

Close