Amodo pobjedio na Zagreb Connectu 2015. i osvojio 50 tisuća kuna i ulaz u novi britanski startup inkubator

Autor: Bernard Ivezić , 13. studeni 2015. u 08:11
Foto: Zagreb Connect

Gorjan Agačević, direktor startupa Amodo izjavio je da imaju tri klijenta koja već plaćaju za korištenje tog sustava i četiri koji ga testiraju kako bi ga mogli početi komercijalno koristiti.

Startup Amodo pobjednik je natjecateljskog dijela konferencije Zagreb Connecta. Njegovo rješenje je Amodo Connected Analytics koje već koristi 17 tisuća vozaća u Europi i SAD-u, a koji su dosad napravili više od dva milijuna kilometara.

Gorjan Agačević, direktor startupa Amodo izjavio je da imaju tri klijenta koja već plaćaju za korištenje tog sustava i četiri koji ga testiraju kako bi ga mogli početi komercijalno koristiti.

Dodaje da je Amodo Connected Analytics sustav koji s jedne strane analizira vozačevo ponašanje u prometu što su vrijedni podaci osiguravajućim kućama, a s druge aktivno potiče vozača da bude sigurniji i efikasniji.

"Mi s Amodo Connected Analyticsom činimo osigurateljski proizvod opipljivijim, zanimljivijim i u konačnici korisnijim, a na ideju smo došli radeći na projektu za Volvo Car Corporation gdje smo se upoznali s konceptom umreženih automobila", kaže Agačević.

Njegov pobjednički tim čine: Hrvoje Bandov, Bruno Blažinč, Nikola Horvat, Ivana Mrazović, Ozren Crnogorac, Vladimir Končar, Damir Plejić i Gorjan Agačević.

Drugoplasirani startup je Smart Lumies iza kojeg stoji zagrebački tročlani tim: Filip Kovačić Popov, Martina Grgić i Fran Stanić. Interaktivne kocke Smart Lumies spajaju Lego, Nintendo i internet u jednome.

Martina Grgić, suosnivačica i operativna direktorica Smart Lumies pojašnjava da djeca u dobi od dvije do sedam godina razviju do 90 posto saznanja o svijetu oko sebe i o odnosima među objektima. Roditelji pak djeci te dobi troše prosječno 15 dolara mjesečno na igračke, koje zatim vrlo brzo djeca zaborave ili bace.

"Smart Lumies su drugačije, one su poput igraće konzole gdje nije potreban display za igranje i učenje što znači da su modularne poput Lego kockica, pružaju mogućnost biranja ‘igre’ poput Nintenda, a spajaju virtualnu i fizičku interakciju u novi način igranja", kaže Grgić.

Smart Lumies isprva ciljaju na tržište SAD-a, koje čini 40 posto od 80 milijardi dolara vrijednog svjetskog tržišta igračaka. Njihov segment vrijedi između deset i 20 milijardi dolara i u posljednje četiri godine najbrže raste.

Trećeplasirani je startup GamingBattleGround, platforma koja igračima računalnih igara omogućuje da organiziraju turnire i zarađuju novac na taj način. I prije premijere, ovaj mjesec, platforma je privukla više od 400 korisnika.

Luka Ciganek, direktor GamingBattleGrounda očekuje da će u prvom mjesecu imati više od deset tisuća korisnika. Navodi da je servis pokrenuo u suradnji s pet prijatelja, koji su poput njega, svi zaljubljenici u računalne igre.

"Otvaramo novi aspekt u industriji gdje igrači mogu zarađivati i organiziranjem online turnira, a ne samo igrajući u njima", kaže Ciganek.

Dodaje da je tržište za njihov proizvod vrlo veliko, jer danas samo jedna igra ima i više od 40 milijuna aktivnih korisnika mjesečno.

Posebnu nagradu osvojio je Tourgent. Startup Tourgent, dobitnik posebno nagrade Grada Zagreba uz inkubaciju i novac dobio je na nagradu i bicikl. Tourgent je softver za upravljanje autobusnim charter poduzećima. Pomaže im organizirati resurse, komunicirati i analizirati profitabilnost. Ovaj startup već ima tri domaća korisnika kojima pojednostavljuje poslovanje prateći vozače, vodiče, ture i vozila.

Matija Matija, direktor Tourgenta kaže da im je konkurencija slaba, a da samo prijevozničko tržište u EU vrijedi 17 milijardi dolara dok u SAD-u je ono još dodatnih šest milijardi dolara. Pojašnjava da je tržište u EU veće zbog turizma i organiziranih turističkih putovanja. No, naglašava da će zbog interesa američkog investitora potražiti i američke klijente.

Mirka Jozić, pročelnica za gospodarstvo, rad i poduzetništvo navodi da su se ukupno prijavila 73 tima od čega je u finale ušlo njih 15 i da čak ni izbor finalista nije bila lagan, a kamo li izbor pobjednika.
“Za većinu startupova ovo je prva prilika da se povežu s poslovnim anđelima i investitorima te ostvare svoje poslovne ciljeve, a mi im želimo biti podrška na njihovom putu da postanu uspješna poduzeća”, kaže Jozić.

Finalisti su u srijedu prošli kroz uspješnu radionicu Bootcamp gdje su imali priliku zajedno s poznatim domaćim i inozemnim mentorima raditi na prezentacijskim vještinama koje su pokazali u četvrtak na pitch natjecanju na Zagreb Connectu.

Nagradni fond od 125 tisuća kuna dodjeljuje Grad Zagreb. Prva nagrada iznosi 50 tisuća kuna, druga 30, a treća 25 tisuća kuna. Dodatno, grad dodjeljuje i posebnu nagradu od 20 tisuća kuna i jednogodišnji besplatni program inkubacije.

Osim Amodo, Smart Lumiesa, GamingBattleGrounda i Tourgenta za nagrade su se natjecali još: Adopto, Connected Analytics, Canelio, Liana, Mogy, Morska vidra, Nautical Booking, SailRouter, STEMI – Learning by Creating, TeamPlayers, Videoreha i Vision.

Komentirajte prvi

New Report

Close