Živa riječ Hrvatima draža od influencera

Autor: Marija Crnjak , 26. rujan 2019. u 21:59
Foto: Getty Images

Istraživanje je napravljeno na uzorku od 5452 ispitanika u dobi između 16 i 24 godine na 29 tržišta, uključujući Hrvatsku.

Turističke kompanije i svi ostali koji pružaju usluge u turizmu više pažnje bi trebale posvetiti solo putnicima, tehnologijama i prisutnosti na društvenim mrežama, ako žele ispuniti potrebe nove generacije putnika. Putnici u starosti od 16 do 24, pripadnici takozvane generacije Z imaju ambiciozne planove za putovanja, pokazalo je novo istraživanje platforme Booking.com.

Istraživanje je napravljeno na uzorku od 5452 ispitanika u dobi između 16 i 24 godine na 29 tržišta, uključujući Hrvatsku. Njih 39 posto planira posjetiti barem tri različita kontinenta tijekom sljedećih 10 godina, 30 posto ih se nada da će u ovom desetljeću uspjeti studirati ili živjeti u drugoj zemlji, a čak 52 posto njih planira posjetiti neku lokaciju s ekstremnim uvjetima. Kad je hrvatsko tržište u pitanju, 28 posto pripadnika generacije Z iz Hrvatske vjeruje preporukama influencera i poznatih osoba, što je značajno manje od globalnog prosjeka od 45 posto. S putovanja 47 posto anketiranih u Hrvatskoj dijeli fotografije na društvenim mrežama, iako ih čak polovica smatra da se kod putovanja preveliki naglasak stavlja na društvene mreže.

Iako se inspiriraju uglavnom preko ekrana mobilnih uređaja, 35 posto ispitanika iz Hrvatske kaže da ih je inspiriralo odredište koje su vidjeli u filmu ili TV seriji, a njih 37 posto ispitanika iz Hrvatske oslanja se na preporuke prijatelja.mc

Komentirajte prvi

New Report

Close