Zimske praznike izvukli domaći gosti, najviše prometa u apartmanima

Autor: Marija Crnjak , 18. siječanj 2021. u 08:01
Ipak, ove zime promet je bio tek nešto veći od petine prometa godinu prije/GRGO JELAVIĆ/PIXSELL

Domaći turisti ostvarili su 63 posto noćenja, zatim slijede turisti s tržišta Njemačke, BiH, SAD i Slovenije.

Turistička kompanija Croatia Luxury rent, koja iznajmljuje oko 450 smještajnih jedinica u privatnom smještaju u Hrvatskoj, zadovoljna je prometom za vrijeme božićnih i novogodišnjih praznika, što je u suprotnosti s očekivanjima zbog djelomičnog lockdown-a. U odnosu na prošlu sezonu imali su pad broja rezervacija od tek 9,3 posto u odnosu na proteklu sezonu.

“U pripremi prodaje blagdanskih rezervacija tijekom listopada, studenog te prve polovice prosinca, najave i prodajni rezultati su bili pozitivni. Ponajprije što je privatni smještaj nudio sigurnost gostima u vidu izolacije i neizloženosti eventualnoj zarazi.

Temeljem toga, broj prodanih aranžmana do sredine prosinca bio je čak nešto bolji od prošlogodišnjeg ostvarenja u istom vremenskom periodu. Zbog uvođenja preventivnih mjera s ciljem sprečavanja širenja pandemije pred same blagdane u potpunosti je stala prodaja te je otkazano 8 posto do tad prodanih aranžmana”, otkriva Josip Stulić, osnivač tvrtke.

Najveći broj ostvarenih rezervacija odnosio se na domaće goste te u velikoj mjeri Hrvate s radnom adresom u zemljama EU. Prodani aranžmani tijekom blagdana u najvećoj mjeri su pokrivali područje Istre i Kvarnera, dok je manji udio pozicioniran na području srednjeg Jadrana s naglaskom na zadarsko područje. Iznenađenje predstavlja značajni rast rezervacija smještajnih jedinica u Gorskom Kotaru.

I podaci eVisitora pokazuju da su objekti u domaćinstvu imali najboji promet za vrijeme ovih zimskih blagdana, iako je ukupan turistički promet bio vrlo slab, tek nešto veći od petine prometa prošle zime.

Prema podacima iz eVisitora, u razdoblju od 24. prosinca do 1. siječnja ostvareno je 23 tisuće dolazaka i 92 tisuće noćenja, što predstavlja tek 15 posto dolazaka i 22 posto noćenja ostvarenih u istom razdoblju godinu ranije.

Najviše noćenja ostvareno je u objektima u domaćinstvu (41 tisuća noćenja), a zatim slijede hoteli (22 tisuće noćenja). Domaći turisti ostvarili su 63 posto noćenja, zatim slijede turisti s tržišta Njemačke, BiH, SAD i Slovenije. Vodeće destinacije u promatranom razdoblju prema ostvarenim noćenjima su Zagreb, Split, Rovinj, Opatija i Dubrovnik.

Komentirajte prvi

New Report

Close