Pandemija koronavirusa uzrokovala je usporen rad pravosuđa, a Ministarstvo pravosuđa i Vrhovni sud ograničili su pristup sudovima. Kako je izgledao rad u izvanrednim okolnostima, kao i komunikacija sa strankama?
S obzirom na odluke Stožera civilna zaštite u odnosu na rad sudova, došlo je do odgode zakazanih sudskih ročišta uslijed okolnosti izazvanih pandemijom COVID-19. Isto tako je, s obzirom na odluku o zabrani napuštanja mjesta prebivališta, kao i preporuke o nenapuštanju svojih domova te držanju fizičke distance došlo do otkazivanja poslovnih sastanaka i savjetovanja sa strankama u okviru pružanja odvjetničkih usluga, s time da se u tom pogledu nastojalo sastanke održati na daljinu, korištenjem elektronskih mogućnosti i sredstava komunikacije, pri čemu su korištene razne aplikacije kojima se omogućavalo održavanje video konferencija i sastanaka, dok je komunikacija sa strankama obavljana isključivo telefonskim i elektronskim putem. Naravno da je takva komunikacija, kao i sve u svojim začecima, imala nedostataka i problema, jer je odnos odvjetnik-stranka utemeljen na povjerenju koje se najbolje može realizirati u osobnom kontaktu.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu