Kulturna i kreativna industrija imaju značajan utjecaj na ekonomiju države i društva općenito. Pokazuju to sve relevantne studije provedene na tu temu. No, da bi potencijal industrije čija se vrijednost temelji na eksploataciji ideja, mašte i inovacijama, bio ostvaren u svom punom obimu, ona mora biti prepoznata i od potrošača i od kreatora politika. A kulturnjaci i kreativci u Hrvatskoj nisu prepoznati ni od koga.
Dokazuje to i nedavno objavljeno istraživanje Ekonomskog instituta Zagreb o percepciji javnosti o kreativnim i kulturnim industrijama u Hrvatskoj čiji su autori Jelena Budak, Edo Rajh i Mirela Holy.

Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu