Najavljena velika suradnja: U preko 30 trgovina Konzuma stiže novi asortiman proizvoda

Autor: Ana Roksandić
10. lipanj 2025. u 12:30
Podijeli članak —
Foto: Patrik Macek/PIXSELL

Sve je krenulo u Super Konzumu na Radničkoj u Zagrebu.

Boogie Bakery i Konzum započeli su pilot suradnju kojom se po prvi put cijeli jedan artizanski, zanatski napravljen asortiman kruhova uvodi u veliki trgovački lanac.

Suradnja je započela u Super Konzumu na Radničkoj, a uskoro se očekuje širenje na dodatnih 30 lokacija diljem zemlje.

Samo tri sastojka

Boogie Bakery naglašava svoj jedinstven pristup; pioniri su industrijske proizvodnje pravog zanatskog kruha. Njihovi proizvodi izrađuju se uz korištenje starter kulture, tradicionalne metode poznate iz malih artizanskih pekarnica. Svaki se dan koristi dio tijesta od prethodnog dana, tzv. ‘predtijesto‘, kojim započinje nova proizvodnja.

Kruhovi iz Boogie Bakerya napravljeni su od samo tri sastojka – brašna, vode i soli, bez aditiva. Rezultat je, kako ističu iz ovog pekarskog brenda, lagan, probavljiv i zdrav kruh koji ne opterećuje organizam, a pritom zadržava autentičan okus i teksturu.

“Ovo je velik iskorak za domaće pekarstvo. Boogie Bakery pomiče granice između zanatskog i dostupnog, a Konzum prepoznaje važnost kvalitete i tradicije u modernoj ponudi. Ovo je korak bliže ostvarivanju misije Boogie Bakeryja, a to je da želimo donijeti bolji kruh do što većeg broja ljudi”, vjeruje Karlo Vulin iz Boogie Bakerya, koji je sestrinska tvrtka i veleprodajna ruka poznatog BoogieLaba.

Dostupan svima

Đina Vulin, direktorica operacija pekarskog brenda rekla je kako su već bili prisutni u određenom broju Konzum prodavaonica u Zagrebu, a ovo je prvi put da je cijeli jedan odjel pekarnice u supermarketu posvećen artizanskom kruhu.

“Karakteristika naše proizvodnje je inovacija skaliranja proizvodnje artizanskog kruha. To znači da smo uspjeli zadržati najbolje od artizanskog “sourdough” kruha koji nastaje prirodnom fermentacijom žitarica, a proizvoditi ga u velikim količinama zbog tehnologije koje koristimo u našim pogonima.

Prvi korak u tome bilo je otvaranje BoogieLaba koji služi kao “showroom” naše ponude. Na taj smo način stigli do dijela naše publike, a sad je vrijeme da postanemo dostupni svima. Za to smo izrazito spremni, a uz nas je Konzum koji nas podupire u toj ideji”, istaknula je Vulin.

Osim ove suradnje, u studenom prošle godine Boogie Bakery otvorio je u Zagrebu novi pogon sa slastičarnicom, pekarnicom i uredima za Boogie Lab i Boogie Bakery gdje se dnevno se proizvode oko 50 tisuća proizvoda. Boogie Bakery proizvodi najviše se plasiraju na domaćem i američkom tržištu.

Autor: Ana Roksandić
10. lipanj 2025. u 12:30
Podijeli članak —
Komentirajte prvi

Moglo bi vas Zanimati

New Report

Close