Kao što se u pandemiji nije značajno smanjio broj novih hotelskih objekata, unatoč nekim očekivanjima nije se izmijenio smjer u kojem je krenuo hotelski dizajn, zajedno s modernim konceptom hotelskih sadržaja čiji je razvoj krenuo prije ove krize.
I u novim projektima koji nastaju usred pandemije nastavlja se trend otvaranja hotelskih lobija za “minglanje” gostiju, ostaju zajednički veliki stolovi za upoznavanje i druženje, brišu se granice između hotelskih sadržaja i operacija kao što su recepcija, restoran i bar. Pandemija do sada nije uzdrmala razvoj lifestyle, hotela iz susjedstva, dizajnerskih hotela, a jedino što bi se i nakon korone moglo zadržati je uvođenje jedinstvenih higijensko sigurnosnih mjera, te daljnja automatizacija procesa koja smanjuje kontakt osoblja i gostiju, kao što je digitalni check in.


Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu