Novi terminal Zračne luke Zagreb otvoren je prije pola godine. A i prije nego što je otvorio vrata putnicima, u javnosti je bilo dosta polemika zbog njega. Dovodili su se u pitanje primjerice kvaliteta izvedenih radova, kapacitet, tehnologije i procesi koji su primijenjeni u novoj putničkoj zgradi vrijednoj više od 300 milijuna eura, piše Večernji list.
Koncesionari okupljeni u tvrtku Međunarodna zračna luka Zagreb, predvođeni francuskim kompanijama Bouygues i Aerports de Paris, uspjeli su taj projekt realizirati u roku od tri godine, kako je bilo i predviđeno koncesijskim ugovorom, tako da ni završetak gradnje ni samo otvaranje terminala nisu kasnili. No otkako je otvoren novi terninal kasnili su zrakoplovi.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu