Zagreb na jesen s ovim proizvodom opasno kreće na strana tržišta, evo tko se priključuje platformi

Autor: Marija Crnjak , 24. svibanj 2022. u 15:34

U listopadu ove godine kreće nova digitalna platforma zdravstvenog turizma Grada Zagreba pod nazivom ZagrebMed, koja će za početak okupljati 20-tak vodećih zdravstvenih ustanova.

U listopadu ove godine kreće nova digitalna platforma zdravstvenog turizma Grada Zagreba pod nazivom ZagrebMed, koja će za početak okupljati 20-tak vodećih zdravstvenih ustanova iz različitih područja medicine, koje su spremne za značajniji iskorak na globalnom tržištu. Da se to promijeni, potrudila se ekipa koju je okupio Ivan Rendulić, osnivač i direktor tvrtke RexRea, koja zadnjih 8 godina aktivno radi na razvoju hrvatskog medicinskog turizma, u nastojanju da spoji pacijente s hrvatskim ustanovama i liječnicima. Rendulić za Poslovni dnevnik pojašnjava da u formiranju platforme ZagrebMed imaju snažnu podršku Turističke zajednice Grada Zagreba, te otkriva detalje ambicioznog projekta.

“Godinama nastojimo pridonijeti jačanju zdravstvenog turizma u Hrvatskoj, a kroz suradnju i komunikaciju s dionicima u zemljama koje su u tom poslu vodeće, poput Turske, shvatili smo da bez zajedničkog nastupa na tržištima nećemo imati uspjeh u promociji naše ponude. U Zagrebu imamo odlične liječnike i ustanove s vrhunskom uslugom, no kad se maknemo van Hrvatske, na razne svjetske sajmove i skupove posvećene medicinskom i zdravstvenom turizmu, shvatimo da za našu ponudu malo tko zna.

Dolascima velikog broja pacijenata iz Italije, kod nas je razvijen primarno dentalni turizam, a i tu polako gubimo tržište, jer imamo rastuće konkurente u Albaniji, Mađarskoj, Srbiji, i sve je više talijanskih pacijenata koji odlaze tamo umjesto u Hrvatsku”, upozorava naš sugovornik, koji stoga želi okupiti vodeće ustanove u svoju inicijativu.

Pojašnjava naime kako i svaka strategija razvoja zdravstvenog turizma podrazumijeva zajedničko djelovanje prema emitivnim tržištima, što se u Gradu Zagrebu još nije dogodilo, unatoč velikom potencijalu koji imaju većinom privatne zdravstvene ustanove. Osim dentala i oftalmologije u manjem dijelu, ostale zdravstvene djelatnosti pružaju usluge za tek nekoliko postotaka stranih pacijenata.

Nakon više godina istraživanja, inicijativa ZagrebMed s konkretnim potezima krenula je krajem 2020. nakon čega su dobili i podršku Grada Zagreba i Turističke zajednice grada Zagreba. U proteklom periodu obavljeni su razgovori i susreti s vodećim igračima u segmentu privatnog zdravstva, uključujući i zasad jedinu javnu ustanovu SB Naftalan, koja već ima bogato izvozno iskustvo.

“Zasad ZagrebMed ima 12 članova, a plan nam je do listopada imati 20-tak vodećih ustanova u sastavu. Platforma koju nam izrađuje tvrtka Borming bit će prodajnog karaktera i omogućit će ustanovama da preko nje izravno komuniciraju s potencijalnim i aktualnim pacijentima, uz transparentnu komunikaciju o cijenama usluga nadalje. Naime, pokazalo se da se najveće povjerenje stvara izravnom komunikacijom između liječnika i pacijenata, a povjerenje je najvažnija stavka u ovakvim odnosima”, kaže Rendulić, čija tvrtka RexRea upravo radi na spajanju ponude i potražnje u zdravstvenom turizmu.

Među ustanovama koje su se već priključile budućoj platformi ZagrebMed su Klinika Svjetlost, Specijalne bolnice Agram, Akromion, Magdalena, Aksis, Naftalan te poliklinike Bagatin, Sinteza, IVF Zagreb, LF Medical, Poliderma i Avitum, a još neke poznate ustanove spremaju im se pridružiti.

Komentirajte prvi

New Report

Close