Canopy je za zahtjevnije tržište, u Hilton Garden Innu bit će i kongresni centar

Autor: Marija Crnjak , 14. prosinac 2017. u 13:47
Foto: PD

Želja investitora je daljnji razvoj brenda Hilton u Hrvatskoj, otkrila nam je jučer Josipa Jutt Ferlan, direktorica društva Zagreb City Hotels i Cluster General Manager za sva tri Hiltonova hotela u Zagrebu.

Uz DoubleTree by Hilton, tvrtka Zagreb City Hotels u sljedeće dvije godine u Zagrebu otvara još dva hotela koji će poslovati pod Hiltonovim brendom, potvrdili su u srijedu u kompaniji u vlasništvu zagrebačkog poduzetnika Hrvoja Pezića.

Hotel Canopy by Hilton otvara se do rujna sljedeće godine u Centru Branimir umjesto hotela Arcotel, a Hilton Garden Inn trebao bi se otvoriti do kraja 2019. godine u sklopu novog poslovnog kompleksa na Radničkoj, greenfield u koji tvrtka Nekretnine istok, također u Pezićevu vlasništvu, ulaže 45 milijuna eura. Samo u opremanje oba hotela, koji će imati po 150 soba, tvrtka će uložiti 10 milijuna eura. Objekt za Canopy Pezić unajmljuje od tvrtke Supernova, koja je jučer ujedno i službeno potvrdila da je novi vlasnik Centra Branimir, o čemu je Poslovni dnevnik pisao u listopadu.

Želja investitora je daljnji razvoj brenda Hilton u Hrvatskoj, otkrila nam je jučer Josipa Jutt Ferlan, direktorica društva Zagreb City Hotels i Cluster General Manager za sva tri Hiltonova hotela u Zagrebu. “Grupacija Hilton prepoznala nas je ne samo kao primjer dobre prakse u primjeni sinergije između vlasnika, menadžmenta i brenda, već kao pouzdan partner za daljnji razvoj Hiltonovih hotela u Hrvatskoj.

U petoj godini poslovanja hotel DoubleTree by Hilton Zagreb ostvarit će izvanredne rezultate poslovanja. Prosječna godišnja popunjenost od 76% uz prosječnu godišnju neto cijenu od 120 eura rezultirala je ostvarenjem 40% udjela GOP-a u prihodu hotela. I Canopy i Garden Inn, kao što je to svojevremeno bio i DoubleTree, vrlo su inovativni po svom konceptu, tržišno izvrsno prihvaćeni, pa su samim time i uspješni u poslovanju”, otkriva Jutt Ferlan.

 

45 milijuna

eura ulaganje u kompleks na Radničkoj u Zagrebu

Pojašnjava i kako odabir brenda Canopy Zagrebu treba laskati, jer se radi o relativno novom i jako važnom upscale lifestyle brendu koji su razvijali 4 godine, a nalazi se na trećem mjestu po važnosti, nakon Waldorf Astorije i Conrada.

To je ujedno odgovor svima onima koji će možda biti razočarani da Zagreb nije dobio brend Hilton hotels&resorts, najstariji Hiltonov brend u kojem su uživale još generacije naših djedova i roditelja.

“Klasične hotelske brendove nastale 60-ih godina prošlog stoljeća najviše vole starije generacije, i zato je svaki brend razvijao nove niše i nove brendove koji odgovaraju potrebama novih generacija gostiju”, pojasnila je Jutt Ferlan.

Canopy by Hilton je upscale lifestyle brend s jako važnim dizajnom koji kombinira međunarodne standarde i lokalna obilježja. Usmjeren je na zahtjevnije tržište, i cijena će mu biti najviša od svih zagrebačkih Hiltona. Zagreb će biti drugi grad u Europi u kojem će poslovati Canopy by Hilton, odmah nakon Reykjavika, a prije Londona, Pariza i Madrida.

Zajedničko za sve Canopy hotele je promicanje druženja u zajedničkim prostorijama, neformalni pristup i važnost susjedstva. U zagrebačkom Canopy hotelu stoga će se iskoristiti retro detalji bivše industrijske zone u okolici Branimirove, od Penkale, Nade Dimić do Kraša, pa će se u hotelu prodavati i bomboni 505 s crtom.

 

150 soba

imat će svaki od hotela – jedan obnovljen i drugi potpuno novi

Hotel Hilton Garden Inn je fokus servis brend i tržišno je orijentiran na širu populaciju gostiju, a naglasak je na hrani i piću. Na zadnjoj 8. etaži bit će kongresno-banketni centar s 5 dvorana, od kojih najveća ima kapacitet za prihvat 400 posjetitelja. Projektiranje oba hotela Hilton je povjerio studiju Franić Šekoranja, koji su ujedno postali akreditirani Hiltonovi projektanti, i to im omogućuje projektiranje Hiltonovih hotela u cijelom svijetu.

Početkom godine kreću građevinski radovi na cijelom Branimir centru. Nakon generalne sanacije Centar će s Hiltonom i Cinestarom postati najvažniji rekreacijski i zabavni centar u srcu Zagreba, poručio je jučer u priopćenju Frank Albert, vlasnik Supernove.

“Pozdravljamo Hilton kao partnera u objektu u Zagrebu kao našoj novoj akviziciji. Do danas smo razvijali samo nekretnine namijenjene za trgovinu. Branimir Centar s hotelom Hilton prvi je korak u smjeru razvijanja hotela. Hotelskim i turističkim projektima želimo si u budućnosti osigurati još jedan oslonac u poslovanju”, istaknuo je Frank Albert.     

Komentirajte prvi

New Report

Close